Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja Hiekkamestari
10 Elo 2011, 17:27
Keskustelualue: Moottorit Diesel
Aihe: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
Vastaukset: 2
Luettu: 1042

Re: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!

Lisää kuvia!
Kirjoittaja Hiekkamestari
10 Elo 2011, 17:20
Keskustelualue: Moottorit Diesel
Aihe: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
Vastaukset: 2
Luettu: 1042

Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!

Moikka! Ajattelin kysyä nyt näin kerralla muutaman askarruttavan asian! Ja jos kuvista kokeneemmat huomaavat jotain muutakin niin saapi laittaa. Kuvasta 1 ja muuta: 1. Mitkähän on nuo kaksi irrallista liitintä tuossa moottorin pyör.nop. tunnistimen vieressä? Ja mikä on tuo mutikka hehkureleen alla? ...
Kirjoittaja Hiekkamestari
20 Marras 2010, 16:52
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Monitoimiviiksen vaihto vaniin?
Vastaukset: 12
Luettu: 4362

Re: Monitoimiviiksen vaihto vaniin?

Mitenkä tuon viiksen saa paikalleen kun ei meinaa mennä vai voisko sisällä olla jotain viottunut tai väärässä asennossa?
Kirjoittaja Hiekkamestari
20 Heinä 2010, 14:24
Keskustelualue: Vaihteisto, alusta ja voimansiirto
Aihe: Quigley vanin välitanko!
Vastaukset: 4
Luettu: 1128

Re: Quigley vanin välitanko!

Anyone?
Kirjoittaja Hiekkamestari
01 Heinä 2010, 02:09
Keskustelualue: Vaihteisto, alusta ja voimansiirto
Aihe: Quigley vanin välitanko!
Vastaukset: 4
Luettu: 1128

Quigley vanin välitanko!

Tervehdys kaikille näin ensimmäisen viestini kera! Justiisa sain oman 4x4 -90 6,2 G-20 katsastettua! Siinä oli raide- ja välitangon päät väljät ja jouduin tilaamaan Quigleyltä uudet ja kalliiks tuli niin että hirvittää.. Muuten kaikki meni ihan hyvin paikalleen mutta se väiltanko (tube) tuntuu liian...