Haku löysi 5 tulosta
- 10 Elo 2011, 17:27
- Keskustelualue: Moottorit Diesel
- Aihe: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1039
Re: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
Lisää kuvia!
- 10 Elo 2011, 17:20
- Keskustelualue: Moottorit Diesel
- Aihe: Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1039
Muutama kysymys 90- 6.2 vanista!
Moikka! Ajattelin kysyä nyt näin kerralla muutaman askarruttavan asian! Ja jos kuvista kokeneemmat huomaavat jotain muutakin niin saapi laittaa. Kuvasta 1 ja muuta: 1. Mitkähän on nuo kaksi irrallista liitintä tuossa moottorin pyör.nop. tunnistimen vieressä? Ja mikä on tuo mutikka hehkureleen alla? ...
- 20 Marras 2010, 16:52
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Monitoimiviiksen vaihto vaniin?
- Vastaukset: 12
- Luettu: 4359
Re: Monitoimiviiksen vaihto vaniin?
Mitenkä tuon viiksen saa paikalleen kun ei meinaa mennä vai voisko sisällä olla jotain viottunut tai väärässä asennossa?
- 20 Heinä 2010, 14:24
- Keskustelualue: Vaihteisto, alusta ja voimansiirto
- Aihe: Quigley vanin välitanko!
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1128
Re: Quigley vanin välitanko!
Anyone?
- 01 Heinä 2010, 02:09
- Keskustelualue: Vaihteisto, alusta ja voimansiirto
- Aihe: Quigley vanin välitanko!
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1128
Quigley vanin välitanko!
Tervehdys kaikille näin ensimmäisen viestini kera! Justiisa sain oman 4x4 -90 6,2 G-20 katsastettua! Siinä oli raide- ja välitangon päät väljät ja jouduin tilaamaan Quigleyltä uudet ja kalliiks tuli niin että hirvittää.. Muuten kaikki meni ihan hyvin paikalleen mutta se väiltanko (tube) tuntuu liian...