Haku löysi 5 tulosta
- 31 Touko 2013, 20:02
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
- Vastaukset: 17
- Luettu: 4963
Re: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
7th Pohjanmaa miittivideo löytyy täältä http://www.klasi.fi/?ib=view&row=841
- 04 Touko 2013, 20:37
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
- Vastaukset: 17
- Luettu: 4963
Re: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
Pientä päivitystä 7th Pohjanmaamiitin tiimoilta. Lauantaina tulee alueelle Tomi Kankaan toimesta alueen Rodeja pieniuotoinen letka näytille. Mikon kansakoulukaveri Tapio Mäntynen on luvannut tulla esittelemään straippausta (jos sää sallii ja joku haluaa koukeron autoonsa). Joku onnellinen voi tilata...
- 13 Huhti 2013, 12:51
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
- Vastaukset: 17
- Luettu: 4963
Re: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
Kanadanvani joutui poistamaan sen ensimmäisen mainos videon youtuubista kun ei ollut ihan ok. Mutta tuolta löytyy lopullinen valmis video millä mennään miittiin asti http://www.youtube.com/watch?v=3_uwelwiKpk . Sitten teille jotka ette jaksa katsoa videota niin löytyy kirjoitettu mainos tuolta http:...
- 08 Huhti 2013, 17:13
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Apua kaivataan Kaustisessa
- Vastaukset: 2
- Luettu: 900
Re: Apua kaivataan Kaustisessa
Pikkumustahan se siinä 
- 01 Huhti 2013, 17:40
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: VAiN HÄJYYT 7th Meeting
- Vastaukset: 0
- Luettu: 723