Haku löysi 3 tulosta
Re: Haapsalu
niinpä..
vähä harmittaa, mut jos sit taas ensi vuonna 
- 08 Helmi 2008, 10:44
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: haapsalu
- Vastaukset: 38
- Luettu: 7785
Re: haapsalu
T-roy kirjoitti:Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Juge kirjoitti:itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
- 30 Joulu 2006, 15:48
- Keskustelualue:
- Aihe: hyvää uutta vuotta
- Vastaukset: 24
- Luettu: 253