Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja tuikku
28 Tammi 2009, 15:49
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: Haapsalu
Vastaukset: 2
Luettu: 689

Re: Haapsalu

niinpä.. :evil: vähä harmittaa, mut jos sit taas ensi vuonna :wink:
Kirjoittaja tuikku
08 Helmi 2008, 10:44
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: haapsalu
Vastaukset: 38
Luettu: 7785

Re: haapsalu

T-roy kirjoitti:Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Juge kirjoitti:itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
Kirjoittaja tuikku
30 Joulu 2006, 15:48
Keskustelualue:
Aihe: hyvää uutta vuotta
Vastaukset: 24
Luettu: 253

hyvää uutta vuotta 2007 meidän perheeltä kaikille tasapuolisesti :D :D