Starcraftin kaiuttimet

Poppivehkeiden ja muun viihde-elektroniikan keskustelualue
kikkapoika
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Loka 2012, 08:14

Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja kikkapoika »

Tarvii vinkkejä -99 GT vanin radion kytkentään.
Kaavion mukaiset johdot löytyi ja kytketty,mutta ääntä ei tule edestä ovista kuin diskantti kaiuttimista,eikä takaakaan kuin toisista,eli puolet orkesterista edelleen pimeänä.Noista pimeänä olevista lähtee tummanruskeat piuhat mutta ei ne kyllä tule radiolle asti.
Onkohan jossain joku boxi tai vastaava johon nuo menee?Onko kukaan tutkinut asiaa?Kytkentä kaavio ei moisia johtoja tunne.
Regency
Viestit: 430
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 22:14
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Regency »

Meillä on suorat johdot edestä taakse. Kuskin puolella keltainen ja ruskea, repsikan puolella sininen ja violetinsininen.
Jartsa
Viestit: 606
Liittynyt: 03 Syys 2006, 20:42
Paikkakunta: Kokkola

Re: Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Jatketaas tähän kun sivutaan aihetta.Kyseessä G30:nen -94 matala malli ja ongelma on kun takakajareista vasen mykkänä...johto poikki väliseinän ja sivuseinän risteyksessä alareunasta...mihin päin yleensä nämä johdot sieltä lähtee...purkasin jo vasemman sivuseinän takatilasta mutta siellä ei johtoja näy.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
hilussi
Viestit: 777
Liittynyt: 27 Kesä 2009, 08:45
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja hilussi »

Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Jartsa
Viestit: 606
Liittynyt: 03 Syys 2006, 20:42
Paikkakunta: Kokkola

Re: Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

hilussi kirjoitti:Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi
Ahaa...onkohan niin että nuo Ameriikan pojat on vedellyt noita piuhoja monella eri tapaa kun mulla ei siellä sivuseinän takana ollut mitään :evil: Täytyy tänään purkaa lisää.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Jartsa
Viestit: 606
Liittynyt: 03 Syys 2006, 20:42
Paikkakunta: Kokkola

Re: Starcraftin kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Jartsa kirjoitti:
hilussi kirjoitti:Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi
Ahaa...onkohan niin että nuo Ameriikan pojat on vedellyt noita piuhoja monella eri tapaa kun mulla ei siellä sivuseinän takana ollut mitään :evil: Täytyy tänään purkaa lisää.
Löytyhän ne sieltä...oli vain niin hyvin teipattu sinne yläpilarin alapuolelle että ei eka purkamisella huomannut :lol:
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Vastaa Viestiin