Jonkulaine näkemine oulus?

autoharrastukseen liittyvää
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Mite on tai ois jos kokeilis rehvata Oulus American Car Show yhteytes 3-4.5-08 :?: :?: :?:

Jos siinä piha nurmella joho yleensä tulee käypäläiset jenkit parkkiin :shock: :shock: :shock:

Oishan se hienoa nähä auton omistajiaki ja sais vanit ja pikupit eri tavalla näkyvyyttä ku kumminki alan tapahtuma o :!:

http://www.accoulu.fi/

Ja jos kysyis lupaa yöpyä aitauksen sisällä sais kuskitki ottaa parit :roll: :roll: :roll:
Teikköite?
Vihis
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Maalis 2008, 06:53

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja Vihis »

Hetj hyppäsi silimille tämä, näin Oululaiselle :D

Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan :!:
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja Juge »

viekää autot hallin sisään näytille ja pitäkää miitti siellä :mrgreen:
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
aapo 982
Viestit: 91
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 23:31
Paikkakunta: kuhmo
Viesti:

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja aapo 982 »

aapo 982 ainaski pistäytyy 100 prosettisesti oulussa tuolloin
kaikki on opittava kantapään kautta
minivani
Viestit: 185
Liittynyt: 28 Heinä 2006, 23:13
Paikkakunta: pohojois-pohojanmaa

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja minivani »

Pitäähän sinne mennä kertaakaan en oo ollu pois.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
peeveli1
Viestit: 179
Liittynyt: 07 Syys 2004, 18:38
Paikkakunta: Ivalo

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja peeveli1 »

Tarkotus olis tulla.Katkasee kevään aikas kivasti aina...
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
rasse
Viestit: 1026
Liittynyt: 23 Syys 2007, 22:59
Paikkakunta: Ivalo
Viesti:

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Viesti Kirjoittaja rasse »

Vois lähteekin etelän reissulle jollei töitä pukkaa...
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Vastaa Viestiin