yks vekkulipoju kirjoitti:ahaa se olit siis sinä ninni.kun vekkulin liekki mattapunasen siällä toijalas abc näit......en kyllä yhtään tajunnut mistä mut tunsit ja jäin ihmettelemään puheitas.
Moro, se tais olla Nastolan ABC, mut ihan sama, minä se olin
Huomasin sun ja emännän ilmeistä, että kuutamolla olitte siitä että kuka mää oon
Hyvä kun selvis!
pe-la välinen yö noin 03.00 Hollolan kukonkoivussa esson pihal oli matkailu mallin vani harmaa trailerin kanssa jossa oli joku valiantti kyydissä,sekä la stargrafti tuulosen pihassa tuuloksessa noin klo 12.
ite kurvailin sellasella mustalla G 20 jos on vaalean sininen raita kyljessä sekä karja rauta.
Parin päivän Lahden turneella (4-5.elokuuta) tuli bongattua useempikin vani mutta vain parista muistan jotain
Renkomäen abc-aseman parkkiksella seisoi musta vani jonka kyljessä nokan kohdalla luki van 6.2 ja vararengassuojassa oli tiikerin kuva ja singneeraus Mari.
Kauppahotelli Grandin ikkunasta 2v likka bongas GMCn. Kato äiti gmc kuului ikunan luota ja siellä tosiaan seisoi viininpunainen gmc parkkerattuna tie- tai rakennustyömaan viereen.
Mihin ihmeeseen liimaatte nuo kerhotarrat kun ei harjaantumaton silmä bongaa niitä missään? Tosin tuossa mustassa vanissa saattoi tuulilasissa olla kerhotarra (jo parhaat päivänsä nähnyt)...
Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Sillä paljon matalammalla, lyhyemmällä ja kapeemmaalla vihreellä ohitin ja nostin kättä jos huomasit...
Tuli tänään vastaan Helsingissä viikin peltosuoralla herttoniemen suunnasta beige vani ruskeilla raidoilla.
Kauniimman sukupuolen edustaja ajeli.Rekkari oli XXX-4 ehken kolme kirjanta mie kun vaan niitä numeroita kyylään rekkareista,42 pitäs nääs löytää.
Mie ajelin sillä tummansinisellä vanilla toistaseksi ilman kerhotarraa kun toi jäsenrekisteröityminen ei kuulemma toimi tällä hetkellä.
Ja joo mie tiiän pitäs ja pitäs olla hands free,sillä se tervehtiminen jäi siihen kun oli ajettu ohitse toisista...
you can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock'n' roll.
edellisen eli sinut annie. ponkasin viime jussina jaa sinä minut ja toistemme vanit. ylästöllä juhannuksena.taisimpa jotai suositteluu vani kerhosta ja tästä palstasta laittaa.viälä kun uskaltaurut miitinkeihin mukahan.jos sää mun kaa tuut toimehen nii kyl oolmoust muirenkin kanssa.rokki se miitinkeissäkin tietyissä leireissä raikaa.ja joukkoon jokunen rokkariks laskettava leiri mahtuu.ja koira ja eläin ystävällistä sakia ovat.tämä oli oma rakentamani kuva porukasta.mukavaa sakkia kaikki ja tuntuvat jopa mut hyväksyvän semmosena kun oon. ilman isompia murinoita.
joo mun oli pakko käyrä sellaane pisteitten kirjotus kurssi ku roketsulla porukka ei ymmärtäny mun luki häryilyy.ja menasivat jo poistaa mut tällläsen kirjotus ja puhe kieleni takia.oli muka liian asiatonta.täällä sentään saan olla oma itseni.
cheyenne kirjoitti:Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Sillä paljon matalammalla, lyhyemmällä ja kapeemmaalla vihreellä ohitin ja nostin kättä jos huomasit...
Joo, yritin kattella että oliskos tuttuja. En tunnistanut Vania
Ja Nokian Siuron korkea punainen GMC bongattu eilen 22.8. Tampereella kahden aikaan Nekalan risteyksessä. Näitkö räpylän?
Samalla reissulla bongattu toinenkin tummapintainen vani, nyt jo tarkemmat tuntomerkit unhoittuneet, mutta kahden aikoihin melkein samalla kohdalla Tampereella, ainakin käsi nousi tervehdykseen sieltäkin.
cheyenne kirjoitti:Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Joo, yritin kattella että oliskos tuttuja. En tunnistanut Vania
Olikin toi "erikois" malli joka ei edes hyvällä mielikuvituksella tunnu/ näytä Vanilta... (mikra )..
[quote="Annie"]Tuli tänään vastaan Helsingissä viikin peltosuoralla herttoniemen suunnasta beige vani ruskeilla raidoilla.
Kauniimman sukupuolen edustaja ajeli.Rekkari oli XXX-4 ehken kolme kirjanta mie kun vaan niitä numeroita kyylään rekkareista,42 pitäs nääs löytää.
Niinhän tuota ajeltiin vastakkain,olin itsekin muissa aatoksissa et kohd atessa huomasin vanin,enkä siinä kerennyt edes tassua nostamaan.Rek.no on NOG-4,ens kerralla tassua pystyyn
Sunnuntaina päivällä Koskelon pihassa 2 vania, punainen ja vihreä. Lähti yhtaikaa ja ne oli risteyksessä rinnakkain. Toinen lähti kohti Jyväskylää ja toinen kohti Kuopiota......
Tännä Espoossa espoonlahdessa klo 8 aikoihin oli ruskea vani JZA-21 rekkarilla allstar varustuksella.Meni esponlahden terveyskeskukselle päin.Tässäkin oli kauniimpi sukupuoli ratin takana. Tarra takalasissa.
you can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock'n' roll.
Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
Yhtään en huomannu kattoo rekkaria, enkä oikeestaan muitakaan tuntomerkkejä.
iikka kirjoitti:Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
No tuota en tiedä, mutta itse varmaan samoihin aikoihin samaa tietä ajelen Hämeenlinna - Kangasala...
Valkoisella Vanilla ja tarrat edessä...
iikka kirjoitti:Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
No tuota en tiedä, mutta itse varmaan samoihin aikoihin samaa tietä ajelen Hämeenlinna - Kangasala...
Valkoisella Vanilla ja tarrat edessä...
Valkoinenkin vani tuli kyllä vastaan, mutta en ainakaan huomannut tarroja.. kaiken kaikkiaan 3 vania tuli samalla tiellä vastaan ja kaikille morjestin, mutta en huomannu nousiko käsiä takas..
Mutta mä ajelen sitä tietä lähes joka päivä kangasalle ja takas..
kukas se ajeli viimeyönä tampereella vanilla pikkuisen peräkärryn kanssa,vanissa oli vaalea alaosa,pimeetä kun oli ni muuta ei ehtiny huomata.Hervannan rampissa tuli vastaan ja nokka oli motaria etelään päin.ite tulin valkoisella moduulilla sillanpäällä.
iikka kirjoitti:
Valkoinenkin vani tuli kyllä vastaan, mutta en ainakaan huomannut tarroja.. kaiken kaikkiaan 3 vania tuli samalla tiellä vastaan ja kaikille morjestin, mutta en huomannu nousiko käsiä takas..
Tulin vastaan siinä just vähän ennen Kangasalan liittymää...
Nostin kättä, ja niitä tarroja kun on useempi eri organisaatioista (+nimirekkari) niin ei niistä kai kai ehdi huomata kaikkia...
Mutta jos kiinnitit huomion siihen omavalmiste maskiin (vielä maalaamatonkin), niin sitten olin minä
iikka kirjoitti:
Tulin vastaan siinä just vähän ennen Kangasalan liittymää...
Nostin kättä, ja niitä tarroja kun on useempi eri organisaatioista (+nimirekkari) niin ei niistä kai kai ehdi huomata kaikkia...
Mutta jos kiinnitit huomion siihen omavalmiste maskiin (vielä maalaamatonkin), niin sitten olin minä
Ei me kai sit "törmättykään" tai sit oon just kaivanu nenää yms. koska kaikki kolme vania mitä mä huomasin, tuli siinä hämeenlinnan tiellä vastaan, eli pälkäneen jälkeen jo reilusti.. Ittellä on kans omavalmiste maski (verkkoo) ja valkonen valorauta keulassa nii ja tuulenohjain konepellissä...
Lappeenrannan reissulla tuli useampikin vani tarralla varustettuna vastaan eilen,perjantaina palatessa.Chevy ja ram oli nyt ainaskin Kouvolan kulmilla.
Keskiviikko iltana lähtiessä kehä III:lla meni ohi oikialta puolen Tuusulan väylälle valkonen vani punasella raidalla.
chevykaappi kirjoitti:Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
se on arto asuu meiningistä kaupunkiin päin eli melkein sun naapuris
chevykaappi kirjoitti:Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
se on arto asuu meiningistä kaupunkiin päin eli melkein sun naapuris
Elikkäs se OLI Jukin vani kun tuli eilen motarilla kanjonissa vastaan ...näinollen bongattu Juki Karhulassa.Itte ajelin firman hijasella eli ei ihme ettet nähnyt
tänää korsosossa vantaal hiano uus koppane yli syöny hiase letukka vihree ja pää kalloo jotenki tuli taas leter heven meininki mielee.mu hiano oli.ja avaruus aiheinen pinky vanha koppanen vani.sekä oma punanen liekkivanini jolla olin liikeel.