Bongauksia

autoharrastukseen liittyvää
Ninni

Re: Bongauksia

Viesti Kirjoittaja Ninni »

yks vekkulipoju kirjoitti:ahaa se olit siis sinä ninni.kun vekkulin liekki mattapunasen siällä toijalas abc näit......en kyllä yhtään tajunnut mistä mut tunsit ja jäin ihmettelemään puheitas.
Moro, se tais olla Nastolan ABC, mut ihan sama, minä se olin :)
Huomasin sun ja emännän ilmeistä, että kuutamolla olitte siitä että kuka mää oon :lol: :lol:
Hyvä kun selvis!
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
chevykaappi

Viesti Kirjoittaja chevykaappi »

pe-la välinen yö noin 03.00 Hollolan kukonkoivussa esson pihal oli matkailu mallin vani harmaa trailerin kanssa jossa oli joku valiantti kyydissä,sekä la stargrafti tuulosen pihassa tuuloksessa noin klo 12.
ite kurvailin sellasella mustalla G 20 jos on vaalean sininen raita kyljessä sekä karja rauta.
katja29

Viesti Kirjoittaja katja29 »

Parin päivän Lahden turneella (4-5.elokuuta) tuli bongattua useempikin vani mutta vain parista muistan jotain ;)

Renkomäen abc-aseman parkkiksella seisoi musta vani jonka kyljessä nokan kohdalla luki van 6.2 ja vararengassuojassa oli tiikerin kuva ja singneeraus Mari.

Kauppahotelli Grandin ikkunasta 2v likka bongas GMCn. Kato äiti gmc kuului ikunan luota ja siellä tosiaan seisoi viininpunainen gmc parkkerattuna tie- tai rakennustyömaan viereen.

Mihin ihmeeseen liimaatte nuo kerhotarrat kun ei harjaantumaton silmä bongaa niitä missään? Tosin tuossa mustassa vanissa saattoi tuulilasissa olla kerhotarra (jo parhaat päivänsä nähnyt)...
jari

Viesti Kirjoittaja jari »

etu ikkunaan vasenpaan alla nurkkaan :!: sillai ettei tuulilasin pyyhkiät osu :mrgreen:
west vanners
vtcf1004

KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
voittol

Viesti Kirjoittaja voittol »

Muutama vani ja telialustainen lava-auto asuntovaunulla Vt 12 tottijärvellä tänään n. 5min . sitten!
ßlizzard

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

voittol kirjoitti:Muutama vani ja telialustainen lava-auto asuntovaunulla Vt 12 tottijärvellä tänään n. 5min . sitten!
joo ... säkylästä oltiin tulossa Mikki, minä, antti, jukka ja tanja ja jouni ja outi
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
chevykaappi

Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Sillä paljon matalammalla, lyhyemmällä ja kapeemmaalla :oops: vihreellä ohitin ja nostin kättä jos huomasit... :)
crashline

Viesti Kirjoittaja crashline »

Möhköfantti bongattu Mäntsälässä, olikohan nyt tiistai??? :shock:
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Tuli tänään vastaan Helsingissä viikin peltosuoralla herttoniemen suunnasta beige vani ruskeilla raidoilla.
Kauniimman sukupuolen edustaja ajeli.Rekkari oli XXX-4 ehken kolme kirjanta mie kun vaan niitä numeroita kyylään rekkareista,42 pitäs nääs löytää. :D

Mie ajelin sillä tummansinisellä vanilla toistaseksi ilman kerhotarraa kun toi jäsenrekisteröityminen ei kuulemma toimi tällä hetkellä.
Ja joo mie tiiän pitäs ja pitäs olla hands free,sillä se tervehtiminen jäi siihen kun oli ajettu ohitse toisista... :mrgreen:
you can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock'n' roll.

Chevy van 6.2d G20 '89.
http://kuvablogi.com/blog/11261/
1434
yks vekkulipoju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

edellisen eli sinut annie. ponkasin viime jussina jaa sinä minut ja toistemme vanit. ylästöllä juhannuksena.taisimpa jotai suositteluu vani kerhosta ja tästä palstasta laittaa.viälä kun uskaltaurut miitinkeihin mukahan.jos sää mun kaa tuut toimehen nii kyl oolmoust muirenkin kanssa.rokki se miitinkeissäkin tietyissä leireissä raikaa.ja joukkoon jokunen rokkariks laskettava leiri mahtuu.ja koira ja eläin ystävällistä sakia ovat.tämä oli oma rakentamani kuva porukasta.mukavaa sakkia kaikki ja tuntuvat jopa mut hyväksyvän semmosena kun oon. ilman isompia murinoita.
Annie

Hei jätkä osaa käyttää pisteitä.Wohou. :lol:

Joo enköhän mie näitten kanssa selviä,helposti.
Miehän tuun ihan kenen kanssa vaan toimeen mutta se on eri asia tuleeko muut minun kanssa toimeen. :lol:
you can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock'n' roll.

Chevy van 6.2d G20 '89.
1434
yks vekkulipoju
Viesti:

joo mun oli pakko käyrä sellaane pisteitten kirjotus kurssi ku roketsulla porukka ei ymmärtäny mun luki häryilyy.ja menasivat jo poistaa mut tällläsen kirjotus ja puhe kieleni takia.oli muka liian asiatonta.täällä sentään saan olla oma itseni.
Ninni

cheyenne kirjoitti:Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Sillä paljon matalammalla, lyhyemmällä ja kapeemmaalla :oops: vihreellä ohitin ja nostin kättä jos huomasit... :)
Joo, yritin kattella että oliskos tuttuja. En tunnistanut Vania :)

Ja Nokian Siuron korkea punainen GMC bongattu eilen 22.8. Tampereella kahden aikaan Nekalan risteyksessä. Näitkö räpylän? :D
Samalla reissulla bongattu toinenkin tummapintainen vani, nyt jo tarkemmat tuntomerkit unhoittuneet, mutta kahden aikoihin melkein samalla kohdalla Tampereella, ainakin käsi nousi tervehdykseen sieltäkin.
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
cheyenne

Ninni kirjoitti:
cheyenne kirjoitti:Ninni ohitettu moottoritiellä (noin 1,5 km ennen Lempäälän liittymää)....
Joo, yritin kattella että oliskos tuttuja. En tunnistanut Vania :)
Olikin toi "erikois" malli joka ei edes hyvällä mielikuvituksella tunnu/ näytä Vanilta... (mikra :oops: )..
Timppa80

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

Ninni kirjoitti:
Ja Nokian Siuron korkea punainen GMC bongattu eilen 22.8. Tampereella kahden aikaan Nekalan risteyksessä. Näitkö räpylän? :D

Juup näin mä ja jopa moikkasin takas :D totesin Maijulle puhelimeen että Ninni tulee vastaan...
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
mckataja

Viesti Kirjoittaja mckataja »

[quote="Annie"]Tuli tänään vastaan Helsingissä viikin peltosuoralla herttoniemen suunnasta beige vani ruskeilla raidoilla.
Kauniimman sukupuolen edustaja ajeli.Rekkari oli XXX-4 ehken kolme kirjanta mie kun vaan niitä numeroita kyylään rekkareista,42 pitäs nääs löytää. :D

Niinhän tuota ajeltiin vastakkain,olin itsekin muissa aatoksissa et kohd atessa huomasin vanin,enkä siinä kerennyt edes tassua nostamaan.Rek.no on NOG-4,ens kerralla tassua pystyyn :D
Annie

Kyll mie sen siun tassun noston näin ite oli vaan auttamattomasti myöhässä.Kun oli hytti täynnä tassuja. :lol:

Chevy van 6.2d G20 '89.
1434
Tuukka

Viesti Kirjoittaja Tuukka »

Sunnuntaina päivällä Koskelon pihassa 2 vania, punainen ja vihreä. Lähti yhtaikaa ja ne oli risteyksessä rinnakkain. Toinen lähti kohti Jyväskylää ja toinen kohti Kuopiota......
Ninni

cheyenne kirjoitti:Olikin toi "erikois" malli joka ei edes hyvällä mielikuvituksella tunnu/ näytä Vanilta... (mikra :oops: )..
:lol: :lol: No ei sit ihmekään! Kukakohan se sitten oli sillä Vanilla kun mut on ohittanut? Silläkin oli käsi pystyssä :shock:
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
Annie

Tännä Espoossa espoonlahdessa klo 8 aikoihin oli ruskea vani JZA-21 rekkarilla allstar varustuksella.Meni esponlahden terveyskeskukselle päin.Tässäkin oli kauniimpi sukupuoli ratin takana. :lol: Tarra takalasissa.

Chevy van 6.2d G20 '89.
1434
iikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iikka »

Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
Yhtään en huomannu kattoo rekkaria, enkä oikeestaan muitakaan tuntomerkkejä. :twisted:
VTCF 1325
cheyenne

iikka kirjoitti:Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
Yhtään en huomannu kattoo rekkaria, enkä oikeestaan muitakaan tuntomerkkejä. :twisted:
No tuota en tiedä, mutta itse varmaan samoihin aikoihin samaa tietä ajelen Hämeenlinna - Kangasala...
Valkoisella Vanilla ja tarrat edessä...
iikka
Viesti:

cheyenne kirjoitti:
iikka kirjoitti:Tänään noin klo 16:20 tuli harmaa kerhon tarralla varustettu vani vastaan pälkäne - hämeenlinna tiellä. kuka oli hän?
No tuota en tiedä, mutta itse varmaan samoihin aikoihin samaa tietä ajelen Hämeenlinna - Kangasala...
Valkoisella Vanilla ja tarrat edessä...
Valkoinenkin vani tuli kyllä vastaan, mutta en ainakaan huomannut tarroja.. kaiken kaikkiaan 3 vania tuli samalla tiellä vastaan ja kaikille morjestin, mutta en huomannu nousiko käsiä takas..

Mutta mä ajelen sitä tietä lähes joka päivä kangasalle ja takas..
VTCF 1325
JakeTheSnake

Viesti Kirjoittaja JakeTheSnake »

Iikka bongattu tänään kukon kulmilla ennen 17.00! ;)
Chevy Van G20 1983 Nato Hummer 6.5D
iikka
Viesti:

JakeTheSnake kirjoitti:Iikka bongattu tänään kukon kulmilla ennen 17.00! ;)
Siekös se olikki ku tulit vastaan! :D
VTCF 1325
chevykaappi

kukas se ajeli viimeyönä tampereella vanilla pikkuisen peräkärryn kanssa,vanissa oli vaalea alaosa,pimeetä kun oli ni muuta ei ehtiny huomata.Hervannan rampissa tuli vastaan ja nokka oli motaria etelään päin.ite tulin valkoisella moduulilla sillanpäällä.
kaimasa

Viesti Kirjoittaja kaimasa »

se saa mitalin joka Mustin bongaa ennen talviunia...Ja näilä keleillä se koittaa aika pian.
p.s. JKL:n vannarit huomio huomio
nfg-85
cheyenne

iikka kirjoitti: Valkoinenkin vani tuli kyllä vastaan, mutta en ainakaan huomannut tarroja.. kaiken kaikkiaan 3 vania tuli samalla tiellä vastaan ja kaikille morjestin, mutta en huomannu nousiko käsiä takas..

Tulin vastaan siinä just vähän ennen Kangasalan liittymää...
Nostin kättä, ja niitä tarroja kun on useempi eri organisaatioista (+nimirekkari) niin ei niistä kai kai ehdi huomata kaikkia...
Mutta jos kiinnitit huomion siihen omavalmiste maskiin (vielä maalaamatonkin), niin sitten olin minä :)
iikka
Viesti:

cheyenne kirjoitti:
iikka kirjoitti: Valkoinenkin vani tuli kyllä vastaan, mutta en ainakaan huomannut tarroja.. kaiken kaikkiaan 3 vania tuli samalla tiellä vastaan ja kaikille morjestin, mutta en huomannu nousiko käsiä takas..

Tulin vastaan siinä just vähän ennen Kangasalan liittymää...
Nostin kättä, ja niitä tarroja kun on useempi eri organisaatioista (+nimirekkari) niin ei niistä kai kai ehdi huomata kaikkia...
Mutta jos kiinnitit huomion siihen omavalmiste maskiin (vielä maalaamatonkin), niin sitten olin minä :)
Ei me kai sit "törmättykään" tai sit oon just kaivanu nenää yms. koska kaikki kolme vania mitä mä huomasin, tuli siinä hämeenlinnan tiellä vastaan, eli pälkäneen jälkeen jo reilusti.. Ittellä on kans omavalmiste maski (verkkoo) ja valkonen valorauta keulassa nii ja tuulenohjain konepellissä...
VTCF 1325
cheyenne

Nii... Ja mulla on isot tuplapeilit ...
Semmoiset tarvike/ traktorimallit...
Nii ja olin Pikonlinnassa jo 20 vaille 5...
iikka
Viesti:

cheyenne kirjoitti:Nii... Ja mulla on isot tuplapeilit ...
Semmoiset tarvike/ traktorimallit...
Nii ja olin Pikonlinnassa jo 20 vaille 5...
Noi peilit mä muuten muistan!!!! Ettet olis tullu vastaan siinä just ennen kangasalan keskustan ramppia? :)
VTCF 1325
cheyenne

No just siinä :D
Kun jo meinasin olla huolissani kun olin etuajassa....
voittol

Punanen vani eilen perjantaina asuntovaunu perässä , mäni Hämeenkyrössä 3-tietä kohti Vaasaa ,minusta siinä oli vtcf-tarra lasissa.
Timppa80

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

voittol kirjoitti:Punanen vani eilen perjantaina asuntovaunu perässä , mäni Hämeenkyrössä 3-tietä kohti Vaasaa ,minusta siinä oli vtcf-tarra lasissa.
kyllä tarra löytyypi lasista :D

ikaalisiin olitiin menossa koiraleirille, tulitko vastaan vanilla? itse asiassa niitä tuli parikin vastaan..
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
voittol

GMC-van kirjoitti:
voittol kirjoitti:Punanen vani eilen perjantaina asuntovaunu perässä , mäni Hämeenkyrössä 3-tietä kohti Vaasaa ,minusta siinä oli vtcf-tarra lasissa.
kyllä tarra löytyypi lasista :D

ikaalisiin olitiin menossa koiraleirille, tulitko vastaan vanilla? itse asiassa niitä tuli parikin vastaan..
No eei kun semmonen 4x4 gmc lavavehje.
Annie

Lappeenrannan reissulla tuli useampikin vani tarralla varustettuna vastaan eilen,perjantaina palatessa.Chevy ja ram oli nyt ainaskin Kouvolan kulmilla.
Keskiviikko iltana lähtiessä kehä III:lla meni ohi oikialta puolen Tuusulan väylälle valkonen vani punasella raidalla.

Chevy van 6.2d G20 '89.
1434
T-roy

Viesti Kirjoittaja T-roy »

Kehä ykkösellä vakonen starkki ja kuskilla uimalakki päässä,
noin klo 14.15. Oiskohan ollu Miksu ?
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."

cHEAVY VAN
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

chevykaappi kirjoitti:Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
se on arto asuu meiningistä kaupunkiin päin eli melkein sun naapuris
jari

Viesti Kirjoittaja jari »

baby kirjoitti:
chevykaappi kirjoitti:Tääl Lahres pyöri eilen päivällä punainen ihan täs himan nurkalla korkea Chevy vani mis luki jotain REd.....,tein just pihalla omaan vaniin jarru remppaa ku pyyhälsi ohii 2 kertaan tääl metsäpellossa.
se on arto asuu meiningistä kaupunkiin päin eli melkein sun naapuris
siinä taitaa lukee red braron :wink:
west vanners
vtcf1004

KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

jep niin lukee osti sen vähän aikaa sitte ja sen vanha vani meni kukoille (anu ja jussi)
mjkat

Viesti Kirjoittaja mjkat »

pari vania bongattu hakkilan tienoilla,toinen ainakin nosti lapaa molemmat oli semmosia siniharmaita
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
Juki

Viesti Kirjoittaja Juki »

NYH-7 työkalussa RuÅtsin-pyh Ahvenkosken sillalla...Näin.. että morjensta pöytään!
Ja Kotkassa Pia ja Ola.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Elikkäs se OLI Jukin vani kun tuli eilen motarilla kanjonissa vastaan :lol: ...näinollen bongattu Juki Karhulassa.Itte ajelin firman hijasella eli ei ihme ettet nähnyt :mrgreen:
vtcf 1202
yks vekkulipoju
Viesti:

tänää korsosossa vantaal hiano uus koppane yli syöny hiase letukka vihree ja pää kalloo jotenki tuli taas leter heven meininki mielee.mu hiano oli.ja avaruus aiheinen pinky vanha koppanen vani.sekä oma punanen liekkivanini jolla olin liikeel.
mjkat

Viesti Kirjoittaja mjkat »

Eilen Tampereelta tullessa tuli monta n.15:sta vania ja muutama subbari vastaan
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

baby kirjoitti:jep niin lukee osti sen vähän aikaa sitte ja sen vanha vani meni kukoille (anu ja jussi)
Ja RED BARON on sama mikä tehtiin raumalla,harmi vaan että tässä välissä ollut "omistaja"ei ymmärtänyt autoista yhtään mitään :shock:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Juki

Viesti Kirjoittaja Juki »

Blazzoffer bongattu pitkäkatolla PE klo 16,15 motarilla Nurmijärven kohdalla
Jani80

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

sininen erikoismaalauksilla varustettu vani bongattu eilen iin kärkkäisen parkkiksella. kerhotarra oli lasissa ja maski puuttui
Chevy van 6.2 diesel
Epola

Viesti Kirjoittaja Epola »

taisinpa käydä lounaalla siellä!!!
CHEVROLET CHEVY VAN
"MÖHKÖ"
-VTCF- 1346
Vastaa Viestiin