99 vanin nopeusmittari
99 vanin nopeusmittari
Huomasin tuossa kun pidempään ajoi että nopeusmittari rupesi takertelemaan ärsyttävästi. Kait näissä sähköinen nopeusanturi on, josko siellä jotain skeidaa on? Tutkiskelin guuglella että jotain vastaavia "ongelmia" on ollut esim. muissa letukoissa ja vaihdettu takuuseen koko mittaristo. Jos pahin käy ja mittari kyrvähtää täysin niin jääkö kilometrit ecun muistiin vai nollaantuuko? Vanhaks tulossa kun tällasista saakura välittää.... 
Re: 99 vanin nopeusmittari
Jää muistiin,MUTTA nyt en ole satavarma siitä pitääkö ne lukea viellä mittariston ollessa kiinni/siitä pitääkö se uusi mittaristo ohjelmoida vaniin(esim. kilometrit,maakoodit,rengaskoot+ehkä jotain muuta???).Tarkasta ekaksi vaikka maahantuojalta ko.asiat,ei tule sitten yllätyksiä.............hoge kirjoitti:Huomasin tuossa kun pidempään ajoi että nopeusmittari rupesi takertelemaan ärsyttävästi. Kait näissä sähköinen nopeusanturi on, josko siellä jotain skeidaa on? Tutkiskelin guuglella että jotain vastaavia "ongelmia" on ollut esim. muissa letukoissa ja vaihdettu takuuseen koko mittaristo. Jos pahin käy ja mittari kyrvähtää täysin niin jääkö kilometrit ecun muistiin vai nollaantuuko? Vanhaks tulossa kun tällasista saakura välittää....
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008