Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!
Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.
Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.
Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareetAhis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!
Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.
Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
allekirjoittanut on ainaskin paikalla
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillastajari kirjoitti:nää bileet on muuten sitten pikkasen pareetAhis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!
Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.
Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!![]()
allekirjoittanut on ainaskin paikalla
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Ahis kirjoitti:Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillastajari kirjoitti:nää bileet on muuten sitten pikkasen pareetAhis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!
Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.
Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!![]()
allekirjoittanut on ainaskin paikalla
vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Nuorienjari kirjoitti:
vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää
Hyvin sää silti olet jaksanut, noinkin vanhaksi
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta
[/quote]
vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää
[/quote]
höpö höpö.hyvinhän sää oot vetäny joka kerran kun on meeteis oltu

vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää
höpö höpö.hyvinhän sää oot vetäny joka kerran kun on meeteis oltu
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***anaßlizzard kirjoitti:oho jaa tommoset ....hmmm...
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Ahis kirjoitti:Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***anaßlizzard kirjoitti:oho jaa tommoset ....hmmm...
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
sää lupasit jo viime viikonloppuna tullaßlizzard kirjoitti:Ahis kirjoitti:Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***anaßlizzard kirjoitti:oho jaa tommoset ....hmmm...
kaimääsityritänsinnekkieksyätaiehkäen
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.
Tää olis ihan kohta!
Tällä viikolla saatu buickkiin koukku kiinni ja vaunun sähköt reerattua, kyl se tästä
Tällä viikolla saatu buickkiin koukku kiinni ja vaunun sähköt reerattua, kyl se tästä