Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Meetingien jälkipuinti
Ahis
Viestit: 74
Liittynyt: 12 Helmi 2008, 20:51
Paikkakunta: PORI
Viesti:

Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja Ahis »

Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
Kuva
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja jari »

Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Ahis
Viestit: 74
Liittynyt: 12 Helmi 2008, 20:51
Paikkakunta: PORI
Viesti:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja Ahis »

jari kirjoitti:
Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:
Kuva
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja jari »

Ahis kirjoitti:
jari kirjoitti:
Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:

vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Ahis
Viestit: 74
Liittynyt: 12 Helmi 2008, 20:51
Paikkakunta: PORI
Viesti:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja Ahis »

jari kirjoitti:

vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:
Nuorien :lol:

Hyvin sää silti olet jaksanut, noinkin vanhaksi :lol:
Kuva
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

:shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja dieseli »

Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:[/quote]


vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:[/quote]



höpö höpö.hyvinhän sää oot vetäny joka kerran kun on meeteis oltu :D :D :D :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Ahis
Viestit: 74
Liittynyt: 12 Helmi 2008, 20:51
Paikkakunta: PORI
Viesti:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja Ahis »

ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:
Kuva
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

Ahis kirjoitti:
ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:
:o kaimääsityritänsinnekkieksyätaiehkäen
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja jari »

ßlizzard kirjoitti:
Ahis kirjoitti:
ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:
:o kaimääsityritänsinnekkieksyätaiehkäen
sää lupasit jo viime viikonloppuna tulla :mrgreen:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Ahis
Viestit: 74
Liittynyt: 12 Helmi 2008, 20:51
Paikkakunta: PORI
Viesti:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Viesti Kirjoittaja Ahis »

Tää olis ihan kohta!

Tällä viikolla saatu buickkiin koukku kiinni ja vaunun sähköt reerattua, kyl se tästä :D
Kuva
Vastaa Viestiin