Vani pelastettu kerhoon

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
rammari lpr
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Helmi 2008, 23:27

Vani pelastettu kerhoon

Viesti Kirjoittaja rammari lpr »

Ostin toisen vanin itselleni . DODGE B150 RAM VAn vm.85. Tosin suoralla kutosella , mutta on kovapeltinen vielä . Vikojakin löytyy aikasta runsaasti etenkin sähköpuolelta . Auto on toistaiseksi ajossa. Emäntä ajelee lyhyitä matkoja ja etsii mahdollisia uusia ilmeneviä vikoja. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
silppu
Viestit: 87
Liittynyt: 22 Huhti 2004, 21:06
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Vani pelastettu kerhoon

Viesti Kirjoittaja silppu »

Komia pelihän tuo oli...niinkuin dodget aina :D
* VTCF 674.
Ramsis
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:34
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vani pelastettu kerhoon

Viesti Kirjoittaja Ramsis »

Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä! :lol: :lol: :lol: Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!
cheyenne
Viestit: 1644
Liittynyt: 10 Elo 2007, 20:49
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Vani pelastettu kerhoon

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Ramsis kirjoitti:Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä! :lol: :lol: :lol: Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!
Vie konttorille, niin siellä alan asiantuntija kirjoittaa piiiitkän vikalistan vaikka olisi ihan ehjä Auto :wink:
Niin mulle ainakin yleensä on käynyt (vaikka yleensä vasta sen jälkeen sinne menen kun poliisi on kilvet poistanut).
Ramsis
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:34
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vani pelastettu kerhoon

Viesti Kirjoittaja Ramsis »

Niinpä, inhoja nuo katsastussedät :roll: Tarkoitus ei kyllä ole katsastaakaan, vasta siinä vaiheessa kun vikalistaan ei tule MITÄÄN mainintaa. Tuo "pikkuinen" on nyt se virallinen pitkäaikaisprojekti, johon upotetaan järjetön määrä työtunteja ja käydään läpi ihan oikeen kunnolla... mutta siis sitten kun aikaa (ja rahaa) on. Tavoite vuodessa 2020 :lol: :lol: :lol: :lol: Ja tuokin tavoite voi olla optimistinen, jos isännällä ja mulla loppuu into kesken...
Vastaa Viestiin