peltiä
Tuolta saat. Ainakin jotain. http://www.usaosa.fi/index.php?page=tuo ... 4&cat_id=0 
kiitti vinkistä tartee varmaa huomen soitella sinne päjarkka kirjoitti:Tuolta saat. Ainakin jotain. http://www.usaosa.fi/index.php?page=tuo ... 4&cat_id=0
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
Tässä olis yks osoite raumalta http://www.oitracon.fi/
Hinnasta ei hajuu mutta sillä on niitä kotona,viime viikolla hain kaverille yhden
Hinnasta ei hajuu mutta sillä on niitä kotona,viime viikolla hain kaverille yhden
Viimeksi muokannut BUMBA, 18 Tammi 2007, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
itte kävin eilen varaamas taka-ovin pohjat+pintapellit pohjat makso 25e/kpl ja pinta pellit oli saman hintasia
helmat oli 80e/kpl oli mun mielestä ihan kohtuu hintaisia kynnysten hintoja en nyt muista mut kaveri kauppas mulle ihan uusia umpinaisia taka-ovia 165e/kpl(ei siis ole ikkunan reikiä)
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
-
pikkumiguel
[quote="jari"]itte kävin eilen varaamas taka-ovin pohjat+pintapellit pohjat makso 25e/kpl ja pinta pellit oli saman hintasia
helmat oli 80e/kpl oli mun mielestä ihan kohtuu hintaisia kynnysten hintoja en nyt muista mut kaveri kauppas mulle ihan uusia umpinaisia taka-ovia 165e/kpl(ei siis ole ikkunan reikiä)[/quote]
Mikäs paikka kyseessä??ois mun mielest kohtuu hinnat???
Mikäs paikka kyseessä??ois mun mielest kohtuu hinnat???
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
tervehdys nyt tais mopo karata käsist,sisustakin lähti samalla ku ikkunat ja ovetki
luulen et tulee kiire et saa vanin kuntoon kesäkuun aluks! on nää vanit eri kivoja oli meinate oikein palapeli toi kokolattia-maton alla oleva vaneri,taitavat jenkkiläs käyttää kaikki mahdolliset vanerin palat 
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
-
verkonpaino
Sulla oli sentäs vaneria? Mulla koko lattia oli kyhätty jostain lastulevystä, veemäinen ottaa irti ku ruuvit oli neliö kannalla ja suurin osa ruostunu koriin kiinni.. 
Ot.vast./ost. HALPA henk.mallin GM 350 Bens. pap., EI saa olla muutos% otteessa. Vaik. rul. ja SAA olla laho jos paperit on kunnossa.
nykanen.esa.amk@gmail.com
nykanen.esa.amk@gmail.com
Mulla näkyi tuo suomalainen kädentaito kun otin takaa lattiavanerit pois(hitsausta varten) eka sai repiä liimatun kokolattiamaton irti että löysi ruuvit ja kun sai vanerin pois nii sieltä löyty PAPERI pintaista uretaanilevyä
oli vähä kostee ja rapee...
nyt on uudet vesivanerit lattiassa, eivätkä ole kiinni pellissä
on siis ilmarako lattia ja vanerin välissä
nyt on uudet vesivanerit lattiassa, eivätkä ole kiinni pellissä
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90