Moi
Mitenkähän tuon alkuperäis radion saisi irti ?
Ympärillä on joku muovi lätkä, ehkä lähtee ihan varovasti ruuvarilla välistä vääntämällä ?
Onkohan sen merkki Delco ?
Jossain puhuttiin, että on vaihtovirta radio. Voiko se olla semmoinen...
Ongelmana on että kasetti mörisee hiljaisella äänellä. Koitan nyt vielä putsata, mutta taitaa mennä uuden hankintaan.
Muistaakseni Uspartsissa on jotain asennuslevyjä DIN kokoiselle radiolle. Ilmeisesti pitää myös ostaa jonkinlainen Iso liitin ja ehkä sitäkin vielä virittää...
Mika
Chevy vanin alkuperäis radio
Chevy vanin alkuperäis radio
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Muovilätkä irti, sen jälkeen sivuilla on yksi pultti kummallakin puolella ja sit lähtee ulos jonkin verran, sit siellä takana on viel yksi pultti kuten ed. sanoi v-mäisessä paikassa. Sitten vaan liitin irti ja avot, mankka on kädessä!!
Itse aikoinani ostin Treelta Soini Car Partsilta sen soviteosan DIN mankalle ja oli sitten suolasen hintanen, muistaakseni 60-70 euroo
!!
Laitoin DIN kokoisen mankan paikoilleen käyttäen osin auton alkup. mankan johtoja (kaiuttimet...), mut virran ja maan laitoin uusiksi eikä mitään ongelmia!!
Itse aikoinani ostin Treelta Soini Car Partsilta sen soviteosan DIN mankalle ja oli sitten suolasen hintanen, muistaakseni 60-70 euroo
Laitoin DIN kokoisen mankan paikoilleen käyttäen osin auton alkup. mankan johtoja (kaiuttimet...), mut virran ja maan laitoin uusiksi eikä mitään ongelmia!!
** Dodge Ram Van B250 -89, 318 + A500 **
Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia!!
Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia!!
Mulla on toimiva AC Delco hyllyssä jos kiinnosta.
Se AC on vain tuotemerkki eikä sillä olen mitään
tekemistä vaihtovirran kanssa.Siellähän pitäs
olla sitten jo hakkurivirrat sun muut...
Mä täytin aukon 5mm:n mustalla pleksillä ja tein siihen
din-kolon.Ihan siisti ja toimii.
Se AC on vain tuotemerkki eikä sillä olen mitään
tekemistä vaihtovirran kanssa.Siellähän pitäs
olla sitten jo hakkurivirrat sun muut...
Mä täytin aukon 5mm:n mustalla pleksillä ja tein siihen
din-kolon.Ihan siisti ja toimii.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
-
Jakke 1114
delco
mul ois 1 levyn cd soitin delco ja käy suoraan siihen reikään. jos kiinnostaa niin laita yv