sensuuri

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
hayha

sensuuri

Viesti Kirjoittaja hayha »

hirveesti en tämän hetkisestä sekamelskasta tiedä..

mutta jos joku laittaa jotain tänne minkä kopsannut FB:stä niin jos se sinne postaaja on sen häpeissään poistanut niin miksi pitää täällä modet sitten sensuroida tekstiä ja rupee lakasemaan asoita maton alle.. ihme ämmiä alkaa nykypäivänä porukka olemaan kun ei saa enään ketään missään sanottavaansa sanoa..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wille
Viesti:

Re: sensuuri

Viesti Kirjoittaja Wille »

Minä poistin, koska asia on henkilökohtainen eikä kuulu tänne, tämä on harrasteauto foorumi eikä mikään "mulla on paha olo ja puran sen tänne" foorumi

tapelkaa feispuukissa ja naamatusten mutta ei täällä
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
dodgekiller

Viesti Kirjoittaja dodgekiller »

Ihmettelen sitä sama, mitä johtokunta nyt oikein pelkää. Pahoittelen että täysin ulkopuoliset joutuu tätä juttua lukea, mutta kun se nyt valitettavasti ole ainoa tapaa saada kerhon jäsenille viestiä mitä on totta ja mitä on vale. Näyttä kuitenkin siltä että joku pelkää totuuden :(
Se mitä oli facebookissa kirjoitettu on rasistista, ja laitonta, ei ole väliä oliko se tarkoitettu mulle tai ei. Yksi kerhon jäsen oli kirjoittanut sitä, ja odotan että hänelle tulee rangaistuksia myös kerhon puolesta, kun sitä on käytetty muille.
Kapu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Tämä on keskustelupalsta vaniharrastukseen ja harrastajille.

Tänne ei kuulu politiikka, uskonto, eikä epäasiallinen käytös.

Myöskään tämä ei ole oikea paikka keskustella kerhon asioista. Johtokunnan päätöksiä voi kyseenalaistaa olemalla mukana päätöksenteossa kokouksissa.

VTCF on yhdistys. Jonka maksaneilla jäsenillä on mahdollisuus vaikuttaa toimintaan kevätkokouksessa ja syyskokouksessa. Kaikenlainen muu keskustelu ei kuulu tälle palstalle, siksi viestit voi/pitää poistaa.

Eli kaikki vaan pois ja käyttäjille banni jos ei usko.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
hayha

ai eka maksetaan jäsen maksut et pääsee kokouksiin ja sitten totean esimerkiksi että olenpa lyönyt jälleen kerran rahaani paskakaivoon?
Kapu
Viesti:

Jäsenmaksulla saat kerholehden ja päämiitingin.

Mitä meinaat että siihen pitää kuulua? Täällä paskan jauhamista? Ei todellakaan.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

hayha

ymmärsin sinun viestistä että maksaneilla on mahdollisuus kokouksiin.. eli edelleen kysyn että eka maksan ja sitten pääsen kokouksiin katsomaan että mihin olen rahaani laittanut..

edelleen olisi aivan hyvä että vanhat ja nykyiset purnaisi ja vastailisi.. eikä leikitä mitään neuvostoliittoa missä modet sanoo mitä saa sanoa ja mitä ei.. ai ai ettei vaan mene tulevia jäseniä pois.. ja saadaan lisää rahaa..

Mun pointti on tässä nyt että VTCF saa nyt odotella minun rahojani taas pidemmän aikaa.. ei ole mitään intoa tällä hetkellä liittyä..
Kun ei edes tiedä mihin paskaan rahansa työntää..

Modet tällä hetkellä aika nopeesti poistaa yksinään tekstiä täältä. Kannattaisi varmaan keskustella muitten kanssa mitä tehdään jne jne

Jos joku jäsen mollaa, solvaa tai haukkuu entistä jäsentä niin entinen jäsen ei saa tuoda asiaa julki?

Mikä täällä mättää.. Ketää pelottaa kun asioita tulee julki?

!?!?!?!?!?!?!?
Kapu
Viesti:

Jos henkilöillä on keskenään riitoja, niiden puiminen ei kuulu tänne.

Ei kuulu sinulle, eikä kuulu minulle.

Sen voisit kertoa, miksi asia sinua noin kovasti kiinnostaa, mielestäni en ole tavannut sinua missään vtcf:ään liittyvissä kokouksissa, tapahtumissa ym? Sinulla ei pitäisi olla mitään erityistä syytä olla " lyömässä käsiäsi paskaan" kun et ole missään osallisena?

Eli moderaattori, pois kaikki viestit vaan.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

hayha

huoh.. en ole osallistunut "vielä" mutta lue mitä kirjoitan.. eli kopsattuna itseltäni

"ai eka maksetaan jäsen maksut et pääsee kokouksiin ja sitten totean esimerkiksi että olenpa lyönyt jälleen kerran rahaani paskakaivoon?"

Eli myös MINUA KIINNOSTAA MIHIN OLEN RAHAANI LAITTAMASSA.. SEN VERRAN TÄSSÄ TULLUT JOS ASIOITA JULKI ETTÄ EI OLE PELKÄSTÄÄ KAHDEN IHMISEN HENKILÖKEMIA RIITAA VAAN LIITTYY YHDISTYKSEEN JOLLAIN TAVALLA

Se minua kiinnostaa..

Ole Kapu hiljaa jos et osaa muuta kun mitä olet edellä jaksanut toitottaa.. Anna vastauksia ihmeessä
Kapu
Viesti:

En epäile intoasi harrastukseen, ihan mielenkiinnolla seurannut showroomissa viestiketjuasi. Ihan hienoja vaneja ja intoa sinulla riittää harrastukseen.

Ilmettelen vaan aloitustasi. Jäsenenä ( jos olet jäsen? ) sinulla ei pitäisi olla mitään ihmeteltävää. Kerho on tänä vuonna toiminut loistavasti. Päämiiting meni kympillä läpi, kerholehti on ilmestynyt ajallaan.

Miten voit olla huolissasi? Ensi vuonna on taas uusi johtokunta ja sen vuoden näkee sitten.

Kaikki on mennyt kuten pitää, niin mikä on ongelma?
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

hayha

myös ihmettelen jäseneltä "Eli moderaattori, pois kaikki viestit vaan." lausahdusta.. Kun vielä ei-jäsen koittaa tiedustella asioita jne..

noh mutta omasta mielestä tällä topicilla ei ole mitään miksi tämä ei olisi olemassa..

Ainoastaan epäilen että kohta tulee mode ja poistaa tämän aiheetta
jasu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jasu »

"Vans & Trucks Club of Finland ry.
Van ja Pickup aiheinen keskustelufoorumi!"

tuolla ylhäällä lukee tällain... Tarkoituksena on edistää harrastusta, keskustella autoista ja niihin liittyvistä asioista. Ihmisten väliset kiistat kuuluvat ihan muille keskustelupalstoille. Jos on kysyttävää autoista, ei muuta kun täällä vaan esittää kysymyksia, viisaammat vastaa...

8)
Semper avarus eget!!
hayha

Kapu jos vaan edelleen lukisit mitä kirjoitan.. Siitä selviää että en ole vielä jäsen..
hayha

ja jos ei saa tehdä uutta topicia niin pitääkö sitten purnaa topicissa " Purnauspalsta yleiseen v....kseen!"

vaikka joku sanoi juuri aikaisemmin "tämä on harrasteauto foorumi eikä mikään "mulla on paha olo ja puran sen tänne" foorumi"
mutta silti on tuommoinen topicci..

tämähän keskustelu käydään osastolla Yleinen keskustelu ja topicissa huhuja..

eli luulisi täällä saavan ihan yleisesti kysellä ja pyytää vastauksia.. vaikka mennääkin ihan huhu osastolla
dieseli

Viesti Kirjoittaja dieseli »

nyt komppaan Kapua.Kerho on toiminut todella hienosti,siitä todella iso kiitos kaikille jotka ovat olleet tekemässä tätä vuotta.
myöskin se on totta että tämä paikka ei ole mikään riitojen selvittely paikka vaan aivan muuhun tarkoitettu foorumi.

siltikin toivoisin että jostain tulisi esille ne faktat miksi tämä on mennyt tälläiseksi.
aika paha tarvii olla jutun jos erotetaan kerhosta viideksi vuodeksi.

oletteko huomannut montako vanhaa vannaria on nyt uhannut heittää hanskat tiskiin.se tuskin on tarkoitus????

ja kaikki tämä vaan siksi kun kukaan ei tiedä totuutta
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
jasu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jasu »

Kuten jo aiemmin on tullut ilmi, ketään ei ole erotettu kerhosta! Sillä yhdistyksen hallitus ei voi erottaa ketään. Ainoastaan syys/kevätkokous (siis kerhon jäsenet) voivat erottaa kerhosta jonkun toisen jäsenen, sitäkään ei voi tehdä antamatta erotettavalle mahdollisuutta tulla kuulluksi. Siis VTCF ry:stä ei ole tietääkseni koskaan erotettu ketään jäsentä... Kauemmin mukana olleet voivat oikaista, jos joku on joskus erotettu...
Semper avarus eget!!
Kapu
Viesti:

Eli olet liittynyt keskustelupalstalle 2011. Olet siis jo kaksi vuotta ollut täällä olematta jäsen ja nyt olet huolissasi?

Eihän Vtcf:n asiat sitten edes kuulu sinulle millään tapaa.

Tervetuloa kuitenkin kerhotoimintaan ja osallistumaan mm. Miitinkeihin.

Mielestäni modet voi poistaa tämän ketjun ja kaikki harrastukseen kuulumattomat asiat kun siltä tuntuu.

Ps. Ei tietääkseni ketään ole erotettu. Se että ei voi liittyä vtcf:n ei vaikuta muuhun kuin että ei voi osallistua päätöksentekoon. Harrastaa voi silti ihan normaalisti. So whats a big deal?
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Kapu
Viesti:

Ketään ei ole etotettu.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

dodgekiller

Viesti Kirjoittaja dodgekiller »

Tämä asia on mun osalta loppuun käsitelty täällä palstalla. Kapulla on osittain oikeassa, tämä keskustelu ei välttämättä olisi kuulunut tänne, mutta oli ainoa tapa saada asiat julkiin, kun johtokunta ei suostunut lukea mun kirje http://www.chevy-micke.com/sk12.pdf eilen kokouksessa. Voin vielä kertoa Kapulle että tämä on paljon enemmän kun kahden keskeinen riita, aivan niin kuin hayha epäili. ja Willelle tiedoksi, mulla ei oo pahaa olo, en ole koskaan voinut paremmin, mua vaan vituttaa kun ei kukaan uskaltaa sanoa totuus, siksi aloitin tämä sotku. Olen saanut se mitä hain, ja voitte mun puolesta poistaa vaikka kaikki viestit, sekä tämä käyttäjätunnus jos nukutte paremmin sen jälkeen.

Micke
hayha

huoh.. "Eihän Vtcf:n asiat sitten edes kuulu sinulle millään tapaa. "

kyllä ne kait pikkasen kuuluu jos olen aikonut tulla maksamaan jäsenmaksuja?

"Olet siis jo kaksi vuotta ollut täällä olematta jäsen ja nyt olet huolissasi? "
aivan olen ollut olematta jäsen ja nyt olisi aika myös "lahjoittaa" rahaa toimintaan.. Siksi olen huolissani et heitänkö vaan saman summan suoraan vastaan tulijalle ja mietin et saanko sillä mitään häneltä.

"Mielestäni modet voi poistaa tämän ketjun ja kaikki harrastukseen kuulumattomat asiat kun siltä tuntuu."

eli lähtisi aika monta topiccia ja aihe aluetta pois täältä.. (hieno foorumi olisi)

Onkohan kaikilla nyt kaikki muumit talossa.. alkaa tuntuu et eräät ei vaan tajua mitä puhuu ja mitä lukee..
EI OLLUT KEHENKÄÄN KOHDISTETTU VAAN YLEISESTI AJATELTU NYKYPÄIVÄN MENOSTA
Wille
Viesti:

Olen ollut mukana toiminnassa vuodesta 1995 eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun ihmisten välillä on näkemys sekä mielipide eroja. ennen nämä on vaan hoidettu kasvotusten eikä tällä tavoin julkisesti. tämä voi järkyttää monia mutta tämä on kai sitten sitä nykyaikaa

tätäkin foorumia pyöritetään jäsenmaksurahoilla ja valvojat täällä tekevät työtä ilmaiseksi ja saavat siitäkin vittuilua osakseen

Wille Sirkiä jäsen 448

moderoin tämän pian lukkoon
Kapu
Viesti:

Olet ilmaiseksi keskustelupalstaa käyttävä.

Moderaattori voi poistaa minkä tahansa viestiketjun, eikä sinulla valiettavasti ole mitään mielipideoikeutta.

Näin se valitettavasti menee.

Ja Micke: on tosi ikävää että asiat ovat menneet niinkuin ne ovat menneet. En ole puolellasi, mutta en ole sinua vastaankaan. Seison kuitenkin päätöksenteossa istuvan johtokunnan puolella. Tänä vuonna asioita on hoidettu hyvin, paitsi vuoden kerholaisen valinnassa menivät kyllä metsään.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

hayha

"Olet ilmaiseksi keskustelupalstaa käyttävä. "
just.. eli saan vaan sanoa mitä sallitaan sanovan? Noh voi antaa vaikka bannia ja poistaa minut täältä sitten..

Aika suppeasti ajateltu jos noin on..

"Moderaattori voi poistaa minkä tahansa viestiketjun, eikä sinulla valiettavasti ole mitään mielipideoikeutta.

Näin se valitettavasti menee."

Elähän nyt.. Aina on oikeus sanoa mielipiteensä.. Vai neuvostoliitostako olet tullut ja sillä kannalla olet vielä? Tosin venäjälläkin rajoitetaan sananvapautta..

Mutta annan olla kun en jaksa minkään Kapun kanssa väitellä asiasta.. Kun hänellä ei ole kun yksi kanta ja hän ei edes lue mitä muut kirjoittaa.. tai lukee mutta ymmärtää vain mikä on hänen kannan mukaista..

kyselin vaan että mikä mättää.. mutta sitten tulee joku Kapu yksin likimain puolustaa asiaa ja topicin edes varmaan anneta olla useempaa päivää että kaikki ei jäsenet ja jäsenet kerkeisi lukea ja kommentoimaa..

(ei kun äkkiä poistetaan että ei tule keskustelua asiasta ja saada epäkohdat suoristettua jne..)

Jos tämmöistä eripuraa on yhdistyksessä niin julkinen keskustelu on paras tapa korjata ne ja poistaa sitten pursijiat pois foorumilta tjsp
hayha

ja ihmettelen miksi tämä pitäisi poistaa tai lukita..

ennemminkin siirtää osioon

Off topic

Van harrastusta ohittavat aiheet kuten koirat, metsästys, ravustus, jäätelöt postimerkit yms. pois lukien uskonto ja politiikka
Kapu
Viesti:

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt...

Eli ihmeellinenhän tämä maailma on ja on montaa suurta pientä ihmeteltävää.

Palsta, ja sen käyttövalta kuuluu ylläpitäjille.

Päätöksestä voi valittaa Euroopan ihmisoikeustuomioitumeen. En usko että auttaa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Taija

Viesti Kirjoittaja Taija »

Olen ollut kerhossa alusta asti ja kaikki mennyt hyvin. Nyt "sosiaalinen media" näyttää olevan se eripuran aiheuttaja :?: Jos on kokouksessa, meetingissä ym. ei missään tule esiin, että kerhossa olisi jotain "mätää". Päämeeting ja muutkin on yhdessä hauskanpitoa ja olemme ihmetelleet ettei siellä melkein 30 vuoden ajan ole ollut kovinkaan suuria ristiriitoja ja niitähän voi olla missä porukassa tahansa (häissä ym.) jos on mukana alkoholi ja jotain erimielisyyksiä. Jokainen tietysti valitsee mitä harrastaa ja harrastaako yhdessä vai yksin :D Me ainakin jatketaan entiseen malliin ja nautitaan hyvästä seurasta jatkossakin :D

Onnea uudelle hallitukselle ja PJ:lle!
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
EkiR

Viesti Kirjoittaja EkiR »

Komppaan Taijaa - kaikessa elämässä on ala- ja ylämäkiä - tai kuten arabit sanoo "koirat haukkuu, karavaani kulkee". Pitäkää nyt mielessä, että tämä on harrastustoimintaa. Pikkuisen pilkettä silmäkulmaan, ei tää niin vakavaa ole :wink:
Vellu

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Meinasin vastailla tuohon toiseen topikkiin, mutta se oli jo lukotettu, joten pistetään vaikka tänne
Wille kirjoitti:tapahtumissa ei tälläisiä keskusteluja käydä mutta täällä kasvottomina nimimerkien takaa huudellaan mitä mieleen tulee, joka taas johtaa siihen että jumitetaan paikoilleen miettimään epäoleellisia asioita.
Audi-palstalla ja toisella (ellei peräti molemmalla) kuplavolkkaripalstalla on semmoinen käytäntö, että nimimerkin sijasta näkyykin oma nimi. Olikohan kummallakin palstalla vielä niin, että palstalle rekisteröitymättömät näki nimimerkin, mutta rekisteröityneet näkivät nimen.
Omasta mielestäni tämä johta siihen, että käyttäjä harkitsee hiukan tarkemmin, mitä näppikseltään suoltaa ja mitä ei.

Olisiko tuommoisessa mitään ideaa?
Nro. 1711
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Audi foorumia myös moderoidaan kuten saksaa johdettiin 1934-1945. Sielä uskaltanut edes kysyä mitään.

Minulle on sama näkyykö se nimi vai ei, mielummin ei. Kyllä ne kusipäiset yksilöt joilla on ylimääräistä aikaa, onnistuu kiusaa tekemään vaikka joku nimi profiilissa näkyisikin.
JTP

Viesti Kirjoittaja JTP »

.
Viimeksi muokannut JTP, 02 Marras 2012, 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wille
Viesti:

Muutamilla palstoilla on ollut pakko mennä siihen että oikea nimi näkyy nickin tilalla, ihan siitä syystä että meininki on liian lähellä suomi24.fi, jota kukaan ei halua

voitaisiin tietty sulkea koko huhuja palsta ja säilyttää tekninen osio mutta en näe siinäkään järkeä

täällä sentään suurin osa kirjoittelijoista näkyy miiteissä ja sen myötä ovat saaneet kasvot, mikä on todella hieno asia.
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Vastaa Viestiin