Lisää ikkunoita.. Kokemuksia kaipaisin...
Lisää ikkunoita.. Kokemuksia kaipaisin...
Ajatuksena olisi puhkoa muutamat lisä ikkunat meidän g20:een. Olisi nasta kuulla kokemuksia ko. operaatiosta joltain, joka on asiassa edennyt ajatusta pidemmälle....
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Re: Lisää ikkunoita.. Kokemuksia kaipaisin...
multa löytyy astron sivuikkunoita isoja ja pieniä listoineen ja kiinnikkeineen
- Liitteet
-
- vekkuliverstaalla 10.11.20,12 024.JPG (20.53 KiB) Katsottu 1990 kertaa
-
- vekkuliverstaalla 10.11.20,12 022.JPG (21.97 KiB) Katsottu 1990 kertaa
niitä romuja kun on omastakin takaa. Ikkunatkin löytyy useampaankin autoon. Ottaisin toki, jos tilaa olisi

G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Ei kokemusta mutta ei kait tuo ihmeellinen juttu oleFage79 kirjoitti:Ajatuksena olisi puhkoa muutamat lisä ikkunat meidän g20:een. Olisi nasta kuulla kokemuksia ko. operaatiosta joltain, joka on asiassa edennyt ajatusta pidemmälle....
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
No joo. Ei se mikään ihmeellinen juttu ole. Kaipasin KOKEMUSTA omaavilta tietoa, jos vaikka on tullut vastaan odottamattomia ongelmia tms. En mä nyt varsinaisesti ohjeita kaipaa kohtalaisen yksinkertaiseen operaatioon...
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
No mulla ei ole muuta kokemusta kuin mitä enenpi laseja sen enepi ruostetta

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
BUMBA kirjoitti:No mulla ei ole muuta kokemusta kuin mitä enenpi laseja sen enepi ruostetta![]()
juu olen samaa mieltä Bumpan kanssa jos ny olis varaa ostaa vani ostaisin umpikaapin
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Eipä kait siinä muuta kun mittaa huolella ikkunan paikka, muista laittaa leikkauskohtaan primeriä ja vaikka maalia päälle, pintojen pitää olla puhtaat rasvasta ym metallisiruista. Olin aikoinaan autokoritehtaalla duunissa ja siellä käytettiin jotain tarkoitukseen tehtyä mustaa primeriä, olisko ollut jotain wurth:n valmistamaa tavaraa..Omaan G20 vaniin laitoin ison sivuikkunan kokeneemman verhoilijan opastuksella ja sen muistan että se sano että reikä pitää olla sen verran iso ettei ikkunan kehys ota peltiin kiinni, 1-2mm isompi kuin ikkuna. Ikkuna kiristettiin paikalleen sisäpuolen kehyksellä. Niin ja katsoo että ne tiivisteet on ehjät ja menee oikein , itse laitoin viellä ulkopuolelle tiivistyksen sika ikkunankiinnitys liimamassalla. Silikonia ei kannata käyttää, se on ruosteen kaveri, kuulemma?