Kiitos jo etukäteen vastauksista ja anteeksi "tyhmät" kysymykset...
Dodge Ram B250 TBI putkisto
Dodge Ram B250 TBI putkisto
Kuinkas ootte tossa ruiskukoneisessa toteuttanu tuplaputket? Putkihan yhdistyy alunperin jo heti alussa ja katalysaattoreita on vaan yksi. Auto tehty -90, mutta otettu käyttöön vasta alkuvuodesta -92. Kattia ei varmaankaan saa poistaa. Vähäpäästösyydestä ei mainintaa rekisteriotteessa, mutta maininta, että päästöt hyväksytty pykälän X mukaan. Mites toi lambda ku niitäkin on vaan yks.
Dodge Grand Caravan SXT -08
Dodge Ram Van Nomad B250 -92
Dodge Dart -65
Dodge Ram Van Nomad B250 -92
Dodge Dart -65
Re: Dodge Ram B250 TBI putkisto
Vähän viivästynyt vastaus mutta kuitenkin...
Mulla on jätetty se alkuperänen mutka H- putkeksi siihen eteen ja siitä suunnileen alkuperäsen mutkan kohdalta lähtee se apparin puolen putki. Kuskin puolen putki lähtee siitä mistä alunperinkin.
Katti riipastiin mäelle samalla. Ei ole katsastuksessa viime vuosina sanonut mitään tuosta.
Mulla on yhdet sellaset "turbo" vaimentimet siellä n. keskellä autoa ja putket tulee taakse asti, ihan asialliset äänet ei liian kovat, mutta kasin soundi tulee ihan sopivasti ulos.
Ainiin ja se happiputki tulee sinne putken kylkeen edelleen kun putkiguru sanoi, että kannattaa jättää paikoileen.
Toi mun auto on ottettu kättöön 08/91.
Mulla on jätetty se alkuperänen mutka H- putkeksi siihen eteen ja siitä suunnileen alkuperäsen mutkan kohdalta lähtee se apparin puolen putki. Kuskin puolen putki lähtee siitä mistä alunperinkin.
Katti riipastiin mäelle samalla. Ei ole katsastuksessa viime vuosina sanonut mitään tuosta.
Mulla on yhdet sellaset "turbo" vaimentimet siellä n. keskellä autoa ja putket tulee taakse asti, ihan asialliset äänet ei liian kovat, mutta kasin soundi tulee ihan sopivasti ulos.
Ainiin ja se happiputki tulee sinne putken kylkeen edelleen kun putkiguru sanoi, että kannattaa jättää paikoileen.
Toi mun auto on ottettu kättöön 08/91.
* VTCF 674.