moro. on tuossa yksi econoline minidösä kiikarissa ja pari kysymystä liittyen tähän tekniikkaan:
- onko kulutus samoissa chevy/ford/dodge saman koko luokan myllyissä eli jotain 14...20 l/100 km?
- onko c6 vaihteiston kanssa miten luotettavia vehkeitä?
- onko ruiskujen kanssa paljon jumpattavaa?
tässä yksilössä tuossa ruiskussa kuulemma silloin tällöin jotain feelua jotta alkaa käydä huonommin ja ilmeisesti siis myös tehon menetystä. pitäisi tuossa ennen joulua vielä ajella katsomaankin jahka tässä nyt saa kuumetaudin ensin selätettyä ;-/ eli tietysti kiinnostaapi myös onko näitä ford ruiskujen korjaajia/huoltajia etelä Suomen alueella?
1988 ford 351w 8-pisteruiskulla
Re: 1988 ford 351w 8-pisteruiskulla
Mulla on ollut pari ltd fordia ja hieno tekniikka toimiessaan mutta... kun tulee sähkövikaa niin sitten ollaan kusessa, paljon vaihtoehtoja ja kaikki pitää testata yksitellen ja lähinnä vaihtamalla uuteen joka sekin on kalliimpaa kuin gm vehkeisiin.
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
-
ajw
- Viesti:
eli pitäisikö tästä lukea vannoutuneena gm miehenä, että "älä sotkeennu fomocon tuotteisiin"? houkuttaisi vain tuo laite tilojen psta kun eipä ole löytynyt 8-9 hengen bensa vania/caprice/astroa eli mieluusti gm tuotetta mistään. on ilmoituksia siellä ja täällä, mutta ei niin ei. tietysti myös 3-4 t€ budjetti rajoittaa, mutta ei tästä taasen pitkä aika ole kun kahtelin jotta 2 tonnista ylöspäin sai ihan passeleita pelejä. nyt ei mitään missään
tuon meidän subun voisin ottaa talviajoon, mutta maltillinen kulutus kesällä 20 l/100 km ja talvella hiukka enempi pistää kiinnostamaan muutkin vaihtoehdot. ehkäpä se subbe sitten otetaan, mutta nastat pitää sitten saaha alle.
kiitoksia vastauksesta - näitä ei vissiin ihan kovasti ole suomessa muutenkaan siis econolineja/club vaneja bensakoneella?
kiitoksia vastauksesta - näitä ei vissiin ihan kovasti ole suomessa muutenkaan siis econolineja/club vaneja bensakoneella?
jokainen kokeilee kerran tai pari. minä olen kokeiluni fordeihin tehnyt 
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
-
ajw
- Viesti:
hahaha. no joo - onhan se taivaspaikka mullakin kun foortin omistaminen on maan päällistä helvettiä
mondeo oli aikanaan työmatkakulkineena...ei ikinä enää!
korjatkaa jos olen väärässä, mutta jenkkifoorti on täysin eri auto kuin nämä eurovehkeet alkaen 70-luvun escoista?!!
korjatkaa jos olen väärässä, mutta jenkkifoorti on täysin eri auto kuin nämä eurovehkeet alkaen 70-luvun escoista?!!