Rengaspaineet

Täällä voitte vertailla kokemuksia eri renkaista käytössä.
JMHVAN

Rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja JMHVAN »

Moro!
Noita rengaspaine asioita on täällä varmaan pohdittu, mutta ajattelin nyt kuitenkin tiedustella minkälaisia rengaspaineita ootta käyttäneet?
Mulla Chevy Van 6.5td vm.2000 ja renkaat 225/75/16.......vanin oven sivussa väitetään että etu 340kpa ja taka 550kpa,aika kovia paineita,onko todellisia vai onko nää niinkun täydellä kuormalla?
Wille
Viesti:

Re: Rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja Wille »

JMHVAN kirjoitti:Moro!
Noita rengaspaine asioita on täällä varmaan pohdittu, mutta ajattelin nyt kuitenkin tiedustella minkälaisia rengaspaineita ootta käyttäneet?
Mulla Chevy Van 6.5td vm.2000 ja renkaat 225/75/16.......vanin oven sivussa väitetään että etu 340kpa ja taka 550kpa,aika kovia paineita,onko todellisia vai onko nää niinkun täydellä kuormalla?

Näillä mennään jos/kun kyseessä on C-renkaat. renkaiden rungot kestää paremmin kun on kunnon paineet.
saman painoisen Ducaton asauntoauton alle suositellaan yli 5kilon paineita joka nurkkaan
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Marko S

Viesti Kirjoittaja Marko S »

Lainaan vähän vanhaa ketjua ettei tarvii uutta aloittaa tämän takia.
Minkä verran laittaisitte Chevy Van -88 henkilöauton Cooper Cobra renkaisiin painetta? Edessä 255/60R15 ja takana 295/50R15.
Edellisen omistajan jäljiltä oli 2.2bar jokaisessa. Pitäis varmaan reilusti enemmän?
Rahtiahan tuolla vehkeellä ei luonnollisesti ajeta ja maksimikuorma omassa käytössä tulee olemaan 6hlö ja muutama matkalaukku.
Juge

Viesti Kirjoittaja Juge »

mulla ollu aikalailla 2,8 bar luokkaa ja samankoon renkaat ha bensavani
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Vastaa Viestiin