naisen mietteet
Re: naisen mietteet
Moi =)only__ kirjoitti:nyt heitä pallon ilmaan... , mut joskus
oon tosi täynnä tätä vanijuttua.
ööö.... Niin... Mitähän vanijuttua olet täynnä...
Jos nyt käsitän, että ukkosi vaniin käyttämää aikaa niin, kysymys ei kai ole meistä, vaan Sinusta. Eli mikä pännii ? Miksi tunnet olevasi ulkopuolinen ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
-
Maria
Miten se nyt menikään, "ellet voi voittaa heitä, niin liity mukaan" tjn. sinnepäin..

mä olen olosuhteiden pakosta ollut kehdosta asti moottoreiden kanssa tekemisissä (iskä ajoi prätkällä kilpaa vuonna keppi ja kivi) ja sen tutuilla oli autohajoittamoa ja korjaamoa joissa kakarana sen mukana pyörin.
En mä mikään asentaja ole mutta tiedän kyllä autoihin liittyviä asioita edes vähäsen.
mä olen olosuhteiden pakosta ollut kehdosta asti moottoreiden kanssa tekemisissä (iskä ajoi prätkällä kilpaa vuonna keppi ja kivi) ja sen tutuilla oli autohajoittamoa ja korjaamoa joissa kakarana sen mukana pyörin.
En mä mikään asentaja ole mutta tiedän kyllä autoihin liittyviä asioita edes vähäsen.
Täysin väärä taktiikka. Suuttuu vielä pahan päiväisesti....dieseli kirjoitti:kulkekoon sit fillarilla kun vani on kunnossa![]()
![]()
![]()
Meillä oli vähän samanmoista hampaankiristelyä tallilla olosta. No "leivoin" käyttövaniin semmoisen pikkuvian että ei voi ajaa ja ostin käyttökiesiksi vanhan ooppelin.
-81 G20 305+700
-82 G20 305+350
Vain KÖYHILLÄ on kiire
-82 G20 305+350
Vain KÖYHILLÄ on kiire
-
Micke
ei oo mitää paineita
vani on yhtä kamalan näkönen muuten mutta ruostetta ei oo.maalaus hommat menee pidemmälle kesään.tallilla on niin kiire ettei mitään rajaa.kaikkien tuttujen euroromut on jotenki nyt porsinu ja tokihan ne on tuotu tallille

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Hei Poijaat !!!
Teil on ihan väärä tekniikka
Mä rakensin tallin omaan pihaan ja rakentelen siellä Vaneja. Esim. huomisaamuna kun mamma sanoo, että lähtee heppa-tallille niin mä lähden-Vani tallille eli puntit tasan.
Ja kyl ne mammatkin oppii kun tarpeeks kauan kouluttaa (Van harrastusta 80-luvun alusta)
Mä oon muutaman kerran tarvinnut apua kun ei voi olla auton sisällä ja alla samaan aikaan (esim. tuolin jalan asennus). Kun mamma tuli apuun niin kysyin, et meetkö alle pitää työkalulla kiinni mutterista kun mä kiristän sisältä
Ja arvatkaas kumman mamma valitsi - no tietysti kampesi itsensä auton alle. Kyl oli kiva rakentaa Vania yhdessä
Tää on perheharrastus ja kohta 13v. kundi korvaa mamman huoltohommissa tai sitten meitä on kolme rakentamassa Vaneja.
Terkuin !!!
Teil on ihan väärä tekniikka
Mä rakensin tallin omaan pihaan ja rakentelen siellä Vaneja. Esim. huomisaamuna kun mamma sanoo, että lähtee heppa-tallille niin mä lähden-Vani tallille eli puntit tasan.
Ja kyl ne mammatkin oppii kun tarpeeks kauan kouluttaa (Van harrastusta 80-luvun alusta)
Tää on perheharrastus ja kohta 13v. kundi korvaa mamman huoltohommissa tai sitten meitä on kolme rakentamassa Vaneja.
Terkuin !!!
Ei kaikki halua asua maalla jotta saa ison tallin. Meillä ei taistella Vanin rakentamisesta, koska sitä ei tarvitse rakentaa
Muita autoja ehkä enemmän (ja muiden) silloin tulee sanomista. Vani on koko perheen juttu ja välillä tuntuu, että enemmän mun ja lasten kun isännän
Ja mukana kerhon perustamisesta asti 
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Kyllä meidän emäntä haluais olla enemmän mukana
huoltopuolellakin,ku sille jää yleensä toi ajaminen.
Aina ku aika ja pikku-ukko periksi antaa
niin kylle se tarkastaa öljyt ja litkut ihan mielellää.
Siinä vaiheessa mulle jää lapsen hoito ku emäntä
on kädet rasvassa.
Poika on ihan myyty isolohkon jyrinään.
Aina kun käyntiin laittaa ni on niin naama näkkärillä.
huoltopuolellakin,ku sille jää yleensä toi ajaminen.
Aina ku aika ja pikku-ukko periksi antaa
niin kylle se tarkastaa öljyt ja litkut ihan mielellää.
Siinä vaiheessa mulle jää lapsen hoito ku emäntä
on kädet rasvassa.
Poika on ihan myyty isolohkon jyrinään.
Aina kun käyntiin laittaa ni on niin naama näkkärillä.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
Moi !!!
Ja meillä poika odottaa, et saa oman Moparinsa käyntiin, mut projekti ei ole vielä siinä vaiheessa
Kyl oli Mopar-mies hunajaa kun sai istua Saken Kultaisen Kotkan takaosastossa viime sunnuntaina kun käytiin Kotkaa ulkoiluttamassa
Mut ens viikon vaihteessa on jo osan kerhojen ajokauden avajaiset mut ei taida osua meidän aikatauluihin eli Nasulanssi saa edelleen seitä hallissa odottamassa Artjärven Nasulampi Hulabaloo 3:sta
Terkuin !!!
Ja meillä poika odottaa, et saa oman Moparinsa käyntiin, mut projekti ei ole vielä siinä vaiheessa
Kyl oli Mopar-mies hunajaa kun sai istua Saken Kultaisen Kotkan takaosastossa viime sunnuntaina kun käytiin Kotkaa ulkoiluttamassa
Mut ens viikon vaihteessa on jo osan kerhojen ajokauden avajaiset mut ei taida osua meidän aikatauluihin eli Nasulanssi saa edelleen seitä hallissa odottamassa Artjärven Nasulampi Hulabaloo 3:sta
Terkuin !!!
-
Vieras
naisen mietteet
Hello kaikille vannareille ympäri suomen ja eri toten Vain HÄJYT kerholle :D
Tarkoitus ois manseen miehen kans,mukava tavata tuttuja ja löpistä.
Elämä on, joskus se heittää ja joskus ottaa lempeästi vastaan...
Ehkä tunsin itseni ulkopuoliseksi tänä vuonna kun sisustuksenkin on mies päättäny, kysyi multa mut kaikki jo miettiny valmiiksi ku remppaa tallis.
Ei huonoja, mut se ei oo osa minua
ja tuntuu, et jätkät ei välitä vanin siisteydestä,kunhan moottori hyrrää
:D :D :D :D
PS. Oisko halukkaita karaoke ihmisiä, meiltä löytyy vehkeet
Tarkoitus ois manseen miehen kans,mukava tavata tuttuja ja löpistä.
Elämä on, joskus se heittää ja joskus ottaa lempeästi vastaan...
Ehkä tunsin itseni ulkopuoliseksi tänä vuonna kun sisustuksenkin on mies päättäny, kysyi multa mut kaikki jo miettiny valmiiksi ku remppaa tallis.
Ei huonoja, mut se ei oo osa minua
ja tuntuu, et jätkät ei välitä vanin siisteydestä,kunhan moottori hyrrää
:D :D :D :D
PS. Oisko halukkaita karaoke ihmisiä, meiltä löytyy vehkeet
Juu'u, only_ olet kyllä siinä oikeassa, että ei noita miehiä aina sen vaninsa kanssa voi ymmärtää... Meilläkin olis autossa laitettavaa siellä ja täällä, pitäis asentaa monitoria ja xboxia ja johtojakin roikkuu siellä täällä... -mutta kun herra tulee töistä niin mitä tekee? Rupeaa laittamaan ruokaa!!! Ja sitten pitää leikata ruohoa ja sitten mennä leikkipuistoon ja ja ja...
On se nyt kumma, ettei sitä vania voi koskaan laittaa, kun kertta on semmosen hankkinut...
Laittaisin itte, mutta kun en osaa... Joo'o, ei se aina käy järkeen tuo miesten maailma, en muuta sano... 
On se nyt kumma, ettei sitä vania voi koskaan laittaa, kun kertta on semmosen hankkinut...
-
Eagle_no1