Sivu 2/2

Lähetetty: 27 Elo 2007, 18:35
Kirjoittaja TIIKERI
Kiitos järjestäjille ILMEISESTI kivasta tapahtumasta :lol:
Filmi loppui jossain kohti kamerasta ja pikkaisen itseltäkin :wink:
Ja kiitos tumpille ja kuskille/kokille,jolta sain kyydin vaasaan
Kiitos henkalle ja päiville takastulo matkasta

Lähetetty: 27 Elo 2007, 22:52
Kirjoittaja Ulla
KIITOKSET kaikille teille mukaville vannareille, jotka tuli meidän miittiin. Ei tarvinnu yksin kökkiä ja bänditkin sai yleisöä.
Bändit ekana "The Living Force" ja tokana "Mean Cross" kiittävät tippilaatikon annista.... bändien jäsenten keski-ikä on 14 vee (vaikka osaavatkin Paranoidin ja monia muita vanhoja klassikoita). Lupasivat tulla toistekki jos pyydetään :wink: .

Paikalla oli 44 autokuntaa, 84 aikuista ja 45 lasta. Kilometrejä tuli kotoa miittiin ja takas (kaikki autokunnat) yhteensä 20050 km. Kun sen laskee henkilömäärän mukaan niin porukka on kattellu maisemia yhteensä 64200 km:n verran 8) . Autojen keski-ikä oli 1988,8 (80's on pop 8)).

Uusia jäseniä oli paikalla peräti 13 kpl, hieno homma. Toivottavasti nähdään teitä jatkossakin :D

t. Ulla&Kari 8) 8)

Lähetetty: 31 Elo 2007, 17:45
Kirjoittaja mosanbik
todella suuret kiitokset täältä turun vierestä! t: Mikko ja Mari :lol:

Lähetetty: 01 Syys 2007, 15:34
Kirjoittaja Micke
mckataja kirjoitti:TAISI MEETINKI KÄRPÄNEN PURRA PINTAA SYVEMMÄLTÄ,NO EIPÄ HÄTIÄ MITÄÄN,ON SITÄ PAHEMPIAKIN ASIOITA MIHIN VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN.JÄTTI ISOT KIITOKSET KAIKILLE,OLI IHANA VIIKONLOPPU VAASASSA :D :D :lol: :D
Joo se on vaarallista tulla Vaasaan minäkin jäi koukkuun kolme vuotta sitten Vaasassa :D :D :D

Lähetetty: 01 Syys 2007, 15:56
Kirjoittaja Epola
kyllä pitää ens kesänä jatkaa meeteissä käyntejä,puras kans siihen malliin!!!!!!! JARI&SARI

Lähetetty: 01 Syys 2007, 20:12
Kirjoittaja karaVANNARI
Oli kyllä hienoo olla mukana! Joten kiitos & anteeks :D :D :D