Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"

Meetingien jälkipuinti
Neenu
Viestit: 34
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 19:01
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"

Viesti Kirjoittaja Neenu »

Oli hauska viikonloppu :D
Suuri kiitos kaikille!
Pari kuvaa tuli otettua, laitan nettiin jahka ehdin.
Night Driver~*
Regency
Viestit: 430
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 22:14
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"

Viesti Kirjoittaja Regency »

Tuli uusia tuttavuuksia ja hauskaa oli, vaikka auto ei vielä ihan edustuskuntoinen olekaan. :oops:
Vastaa Viestiin