Re: Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"
Lähetetty: 17 Kesä 2008, 10:47
Oli hauska viikonloppu
Suuri kiitos kaikille!
Pari kuvaa tuli otettua, laitan nettiin jahka ehdin.
Suuri kiitos kaikille!
Pari kuvaa tuli otettua, laitan nettiin jahka ehdin.