Sivu 2/2

Re: Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"

Lähetetty: 17 Kesä 2008, 10:47
Kirjoittaja Neenu
Oli hauska viikonloppu :D
Suuri kiitos kaikille!
Pari kuvaa tuli otettua, laitan nettiin jahka ehdin.

Re: Best West Meet, Reposaari omat höpinät, "mää tuun, juu joo"

Lähetetty: 17 Kesä 2008, 16:38
Kirjoittaja Regency
Tuli uusia tuttavuuksia ja hauskaa oli, vaikka auto ei vielä ihan edustuskuntoinen olekaan. :oops: