Sivu 2/2

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 06 Heinä 2009, 23:25
Kirjoittaja Wille
baby kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms :) (?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..

"vyölaukku" on mr. genolla tallessa nokialla

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 06:35
Kirjoittaja baby
no hyvä et otitte talteen... :)

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 12:15
Kirjoittaja Jomppu
baby kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms :) (?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ok.kiitos =) kyselen:)

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 12:30
Kirjoittaja Jomppu
Wille kirjoitti:
baby kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms :) (?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..

"vyölaukku" on mr. genolla tallessa nokialla


Minä kun en vielä noit lempinimiä muista...niin... :?

Loviisaan ollaan tulossa Ilikan kanssa joten jospa hän/joku sinne toisi "sen mukanaan :D

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 19:59
Kirjoittaja cheyenne
baby kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms :) (?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ja jos eivät postissa lähetä, niin voin hakee ja lähettää... :)

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 08 Heinä 2009, 01:52
Kirjoittaja Neenu
Kuvista päätellen siellä oli taas kerran mahtava meininki!

Nyt alko harmittaan kunnolla ku en päässy mukaan...

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 08 Heinä 2009, 14:19
Kirjoittaja Jomppu
cheyenne kirjoitti:
baby kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms :) (?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ja jos eivät postissa lähetä, niin voin hakee ja lähettää... :)
Oli niin taas vauhdikas miittinki, että ihme kun en ite mennyt hukkaan =) (mitä nyt telttasaunasta tullessani pois päin...sain Ilikalta reittineuvoja puhelimitse...aamuyöllä :mrgreen: )
..kait se jotakin kautta sitten Loviisan tulee se kameralaukku;-)

Re: Manse miittinki 09

Lähetetty: 27 Heinä 2009, 22:50
Kirjoittaja Jomppu
...tai Pyhärantaan ... :mrgreen: