Sivu 2/2
Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 06 Heinä 2009, 23:25
Kirjoittaja Wille
baby kirjoitti:Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja
onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms

(?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
"vyölaukku" on mr. genolla tallessa nokialla
Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 07 Heinä 2009, 06:35
Kirjoittaja baby
no hyvä et otitte talteen...

Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 07 Heinä 2009, 12:15
Kirjoittaja Jomppu
baby kirjoitti:Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja
onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms

(?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ok.kiitos =) kyselen:)
Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 07 Heinä 2009, 12:30
Kirjoittaja Jomppu
Wille kirjoitti:baby kirjoitti:Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja
onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms

(?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
"vyölaukku" on mr. genolla tallessa nokialla
Minä kun en vielä noit lempinimiä muista...niin...
Loviisaan ollaan tulossa Ilikan kanssa joten jospa hän/joku sinne toisi "sen mukanaan

Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 07 Heinä 2009, 19:59
Kirjoittaja cheyenne
baby kirjoitti:Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja
onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms

(?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ja jos eivät postissa lähetä, niin voin hakee ja lähettää...

Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 08 Heinä 2009, 01:52
Kirjoittaja Neenu
Kuvista päätellen siellä oli taas kerran mahtava meininki!
Nyt alko harmittaan kunnolla ku en päässy mukaan...
Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 08 Heinä 2009, 14:19
Kirjoittaja Jomppu
cheyenne kirjoitti:baby kirjoitti:Jomppu kirjoitti:Kiitosta minultakin...hauskaa oli...ja
onnistuin hukata digikameran nahkaisen "vyölaukun" ..jos vaiks joku ois sen löytänyt esim. saluunasta..tms

(?)
sunnuntaina oli penkillä semmonen kotelo tais jäädä sinne pöydälle.. kysele sieltä paikan päältä..
Ja jos eivät postissa lähetä, niin voin hakee ja lähettää...

Oli niin taas vauhdikas miittinki, että ihme kun en ite mennyt hukkaan =) (
mitä nyt telttasaunasta tullessani pois päin...sain Ilikalta reittineuvoja puhelimitse...aamuyöllä 
)
..kait se jotakin kautta sitten Loviisan tulee se kameralaukku;-)
Re: Manse miittinki 09
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 22:50
Kirjoittaja Jomppu
...tai Pyhärantaan ...
