Sivu 2/2

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 17:28
Kirjoittaja Eagle_no1
Nuan paljon porukkaa ja vaan yks Suomalainen matkassa :lol: :lol: :lol:

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:02
Kirjoittaja Jomppu
Oli aivan mahtava reissu! Kiitos Micke, Anne, Janika, Baby, Blizzard, Sari, Jukka The Fly - Kärpänen, Jori, Sippura, Jorkki, Sanna "tanssiperhonen" ja Matti Raahesta+perhe...matkaseurasta :)

Oli naurumakkarat kovilla :lol:
HIPPALA HOPPALA, Makkar kammar ;)

Ensi vuonna uudestaan :)

Kuvia löytyy Fbook profiilistani.

Rakkaudella: Jomppu...nii ja Ilikkakin kiittää :)

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:36
Kirjoittaja baby
pastori "silli" kiittää myös..
jotain videopätkää lisätty
http://cid-f46914d4a68447c1.photos.live ... =5&lc=1035

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:45
Kirjoittaja baby
maisemakuvia matkan varrelta -oslo-ulvik-berger

http://cid-f46914d4a68447c1.photos.live ... 60&lc=1035

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 19:05
Kirjoittaja baby

Re: Basic Vanners 10V

Lähetetty: 07 Heinä 2010, 22:38
Kirjoittaja Micke
Eagle_no1 kirjoitti:Nuan paljon porukkaa ja vaan yks Suomalainen matkassa :lol: :lol: :lol:
Kyllä lippu oli pystyssä koko viikonloppu http://www.facebook.com/video/video.php ... 246&ref=mf