Sivu 2/2
Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 17:28
Kirjoittaja Eagle_no1
Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:02
Kirjoittaja Jomppu
Oli aivan mahtava reissu! Kiitos Micke, Anne, Janika, Baby, Blizzard, Sari, Jukka The Fly - Kärpänen, Jori, Sippura, Jorkki, Sanna "tanssiperhonen" ja Matti Raahesta+perhe...matkaseurasta
Oli naurumakkarat kovilla
HIPPALA HOPPALA, Makkar kammar
Ensi vuonna uudestaan
Kuvia löytyy Fbook profiilistani.
Rakkaudella: Jomppu...nii ja Ilikkakin kiittää

Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:36
Kirjoittaja baby
pastori "silli" kiittää myös..
jotain videopätkää lisätty
http://cid-f46914d4a68447c1.photos.live ... =5&lc=1035
Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 18:45
Kirjoittaja baby
Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 19:05
Kirjoittaja baby
Re: Basic Vanners 10V
Lähetetty: 07 Heinä 2010, 22:38
Kirjoittaja Micke