Sivu 1/1
Tallinna 2012
Lähetetty: 31 Joulu 2011, 18:14
Kirjoittaja Juge
Onkos jo tiatoo kevään Tallinnaristeilystä ,ajasta tahi hinnasta tiätääs ruveta suunnittelemaan jospa jo ekan kerran pääsis mukaan.....
Re: Tallinna 2012
Lähetetty: 31 Joulu 2011, 21:37
Kirjoittaja Kapu
Tommost tietoo on mulle tullu:
Tervetuloa vannarien perinteiselle kevätristeilylle Tallinnaan
Perjantaina 13.4 klo 17:30 lähtee m/s Superstar Helsingistä kohti Tallinnaa jonne saavumme klo 19:30.
Tallinnassa majoitumme Park Inn Central hotelliin 2 hengen huoneisiin, (lisämaksusta myös 1 hengen huoneet)
Sunnuntaina 15.4 klo 13:00 lähtee m/s Baltic Princess kohti Helsinkiä jonne saavumme klo 16:30.
Matkan hinta 110€/hlö. Sisältää laivamatkat ja majoitukset aamupaloin.
Lisämaksusta henkilöauto paikat laivalle hintaan 76€ meno-paluu.
Paikkoja rajoitetusti, kaikki ilmottautumiset sähköpostiin:
jambalaya65@hotmail.com.
Lisätietoja: 050-3387855. Ilmoittautuessa henkilötiedot ja mahd. auton rekisteritunnus. Aikaa ilmoittautua on 20.1 saakka ja ennakkomaksu (50€/hlö) erääntyy 25.1. Loppumaksu, 10.3 mennessä.
Re: Tallinna 2012
Lähetetty: 15 Huhti 2012, 08:54
Kirjoittaja wolfracing

Aivan helv... hyvä reissu ollut ja hotellikin hyvä. aamupalalle viimeiselle ostos kierokselle.
Re: Tallinna 2012
Lähetetty: 15 Huhti 2012, 22:49
Kirjoittaja Jomppu
Kiitos kaikille mukavasta seurasta
VAN ON !
