Sivu 1/1

Tallinnan kevätristeily 2012

Lähetetty: 14 Tammi 2012, 13:32
Kirjoittaja jambalaya65
Tervetuloa vannarien perinteiselle kevätristeilylle Tallinnaan :)

Perjantaina 13.4 klo 17:30 lähtee m/s Superstar Helsingistä kohti Tallinnaa jonne saavumme klo 19:30.

Tallinnassa majoitumme Park Inn Central hotelliin 2 hengen huoneisiin, (lisämaksusta myös 1 hengen huoneet)

Sunnuntaina 15.4 klo 13:00 lähtee m/s Baltic Princess kohti Helsinkiä jonne saavumme klo 16:30.

Matkan hinta 110€/hlö. Sisältää laivamatkat ja majoitukset aamupaloin.

Lisämaksusta henkilöauto paikat laivalle hintaan 76€ meno-paluu.

Paikkoja rajoitetusti, kaikki ilmottautumiset sähköpostiin: jambalaya65@hotmail.com.

Lisätietoja: 050-3387855. Ilmoittautuessa henkilötiedot ja mahd. auton rekisteritunnus. Aikaa ilmoittautua on 20.1 saakka ja ennakkomaksu (50€/hlö) erääntyy 25.1. Loppumaksu, 10.3 mennessä.


Jone