6.5td kysymys tai kolme...

Nokivasaroiden oma palsta
saimaanharju
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 23:16
Paikkakunta: Lappeenranta

6.5td kysymys tai kolme...

Viesti Kirjoittaja saimaanharju »

On tuossa ollut mielessä itellee päivittää vania uudempaan ja harkitsin G30:n hommaamista.
Niissä kai on ollut jonkii verran pumppuvikoja niin mitä sellasen korjaaminen yleensä maksaa, uuden pumpun hinta??
Miten se pumppu alkaa oireilee vai kuoleeko kerta iskusta....
Kertokaa ihmeessä kokemuksia.

Kiitos....
Paskan möivät mut mitäs ostit....
*jäsen nro 1566*
BUMBA
Viestit: 2461
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 21:52

Re: 6.5td kysymys tai kolme...

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Kysyppä "panzelta"taitaa olla faktaa enenpi ku meillä yhteensä,herra myy ja asentaa moisia....eipä noi enenpää maksa kun ennenkään,ja esson baari huhuille voi heittää hyvästit....mulla vani myynnissä jos nappaa ja siinä oli siis OLI käyntiin lähtö häiriö,ja heti tarjottiin pumppu vikaa ja ties mitä,mutta panze käski korjata siirtopumpun,ja homma sillä selvä...alla 200e ja taas mennään,eli en ihan heti usko noihin hajooviin pumppuihin heti ekalla :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
jasu
Viestit: 239
Liittynyt: 22 Huhti 2004, 21:05
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: 6.5td kysymys tai kolme...

Viesti Kirjoittaja jasu »

No, mulla on ollut toi 418 tkm ajettu vani kohta vuoden ja siihen on tähän mennessä pitänyt uusia seuraavat:
Startti (lämpimänä sahuutti pirun pitkään, startti korjasi sen vian), ohjaustehostin (tiputti öljyä), siirretty syöttöpumpun ohjausyksikkö viileämpään paikkaan (sammuili lennosta lämpimällä säällä ilman mitään vikavaloja, vika korjautui tuon myötä), polttoaineen siirtopumppu, turbon sisuskalut+laakerit ja suuttimet (sinistä savua lämpimänä moottoriöljyn tuoksulla) Seuraavana suunnitelmissa pumpun lastuttaminen maantieajon mukavuuden lisäämiseksi...
Semper avarus eget!!
Vastaa Viestiin