Sivu 1/1

VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 06 Huhti 2012, 07:46
Kirjoittaja jambalaya65
VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT 8-10.6.2012 RISTIINASSA LÖYDÖN KARTANOLLA

Miittinkimaksu on kolomekymppiä ja siihen rahhaan suap aatolle paekan/sähköö, miittinkimuiston, kylpee,
ohjelmoo ja niin etelleen.
Kartanolla on uamupalloo hintaan 6/3 euroo. Laavvantaena Kartanolla on myössii lounasta suatavana hintaan 13euroo ja siinä on lihapullijakkii, nam.
On kilipaeluja, arvontata, karaokkee.

Laavvantaena meille essiintyy BLUESment BROTHERS
http://www.youtube.com/watch?v=rvvMAGX63jk

Sisämajotuksia on seuroovasti:

Lehtikuusimökki: 2 huonetta, 4 petipaekkoo. Ulukohuussi. 140€/vkl
Trumpetinsoittajan mökki: 3 huonetta ja parvi. 9 petipaekkoo. Ulukohuussi. 160€/vkl
Kartanolla huoneita: 2 ja 3 hengen huoneita. 100€/huone/vkl
Pihamökki Kartanolla: Kaks 4 hengen huonetta. 40€/petipaikka/vkl

Kysyvä suap lissee vaekka Jonelta 050-3387855

Re: VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 08 Kesä 2012, 11:57
Kirjoittaja silppu
Jaahans. Sehän ois sitten tännään:

Ristiinaan
Rehellisesti
Ryypiskelemään

:mrgreen:

Re: VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 10 Kesä 2012, 17:54
Kirjoittaja Maukka
kiitos savolaiset tohelot.viikonloppu oli erittäin mukava,
suuri kiitos minua auttaneet vannarit.
ystävyys palkitaan aina

Re: VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 10 Kesä 2012, 18:21
Kirjoittaja Jomppu
Kiitokset tätäkin kautta miittingistä ! Paikka oli LÖYTÖ :)
VANNNNNNNNNNNNNNNN on ! :mrgreen:

Re: VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 10 Kesä 2012, 18:47
Kirjoittaja rale
Herttaiset kiitokset toheloille upeasta miitingistä, Rale ja Kirsti.

Re: VIIJJENNET ÄRREET KINKERIT

Lähetetty: 11 Kesä 2012, 10:06
Kirjoittaja silppu
Jees. Haaskaa oli ja paikkahan oli mitä mainioin :D Kiitos järjestäjille :D