MID MEET II
Lähetetty: 25 Kesä 2012, 21:11
Mid Vanners toivottaa Tervetulloo...enää 4 yötä siihen kun polkastaan pirskeet pystyyn Kangasniemellä.
Paikkana jo osalle tuttu pikkunen Synsiön Leirikeskus. Itikoita on tilattu ja ulkohuussissa on Aku Ankkoja luettavaksi.
Treenatkaa keuhkonne, tänä vuonna jaossa Puhalluksen Piirinmestaruus
Paikkana jo osalle tuttu pikkunen Synsiön Leirikeskus. Itikoita on tilattu ja ulkohuussissa on Aku Ankkoja luettavaksi.
Treenatkaa keuhkonne, tänä vuonna jaossa Puhalluksen Piirinmestaruus