Sivu 1/1

MID MEET II

Lähetetty: 25 Kesä 2012, 21:11
Kirjoittaja SaMMy
Mid Vanners toivottaa Tervetulloo...enää 4 yötä siihen kun polkastaan pirskeet pystyyn Kangasniemellä.
Paikkana jo osalle tuttu pikkunen Synsiön Leirikeskus. Itikoita on tilattu ja ulkohuussissa on Aku Ankkoja luettavaksi.
Treenatkaa keuhkonne, tänä vuonna jaossa Puhalluksen Piirinmestaruus :shock:

Re: MID MEET II

Lähetetty: 28 Kesä 2012, 08:43
Kirjoittaja SaMMy
Enää yksi yö...paikanpäällä on mahdollista pitää rompetoria mikäli ylimääräistä tavaraa pyörii nurkissa.

Re: MID MEET II

Lähetetty: 30 Kesä 2012, 18:05
Kirjoittaja Kylmä-Mika
Kivvoo on

Re: MID MEET II

Lähetetty: 03 Heinä 2012, 21:26
Kirjoittaja jannri
oli kyllä kivvoo ja iäni lähti tuas :lol: