Sivu 1/1

mansevans

Lähetetty: 08 Heinä 2012, 16:17
Kirjoittaja Maukka
ÄLYTTÖMÄN SUURI KIITOS MANSEN PORUKALLE HYVÄSTÄ MIITISTÄ
JA KIITOS KAIKILLE PAIKALLA OLIOILLE MUKAVASTA SEURASTA
HAUSKAA OLI NIINKUIN AINA T:MAUKKA JA IIRIS

Re: mansevans

Lähetetty: 08 Heinä 2012, 22:59
Kirjoittaja Ulla
Kiiitokset meidänkin puolesta :D
Järjestäjille kiitokset, erityisesti kun olitte saaneet hyvän bändin saluuna-baariin, kyllä se live-musiikki vaan on niin hienoa :D Ralelle täydet pisteet unohtumattomasta karaoke-esityksestä :)
Ja kaikille muille kiitokset hyvästä seurasta :)
t Ulla ja Kari 8) 8)

Re: mansevans

Lähetetty: 09 Heinä 2012, 10:31
Kirjoittaja rale
Suurkiitokset Manselaisille upeasta juhlamiitingistä. Oli jälleen kerran hienoa olla mukana nauttimassa loistavasta meetinkihengestä. Kyllä te pojat ja tytöt osaatte. :D
Ullalle lentosuukko :oops: :roll:
Oli meitä mukava sakki koolla :D :wink:
Terveisin Rale ja Kirsti.

Re: mansevans

Lähetetty: 09 Heinä 2012, 11:11
Kirjoittaja Ulla
Kiitos Rale :roll:

Terkut myös teidän koko poppoolle, erityisesti sille pitkätukalle :D

t Ulla

Re: mansevans

Lähetetty: 09 Heinä 2012, 23:22
Kirjoittaja yks vekkulipoju
iso kiitos vekulin leiristäkin.olisko jolain kuvii niitä kun on ain niin kiva katella.kyllä hajotti mennä töihin taas noin kivan viikon lopun jälkeen. mut miitareit tulee vielä on kesää jäljellä.

Re: mansevans

Lähetetty: 10 Heinä 2012, 16:23
Kirjoittaja Wille
Kiitos myös täältä, kiitos sateelle, järjestäjille ja sähkökatkolle ja järvisimpukoille.