Sivu 1/1

Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 24 Marras 2012, 17:15
Kirjoittaja kikkapoika
Tarvii vinkkejä -99 GT vanin radion kytkentään.
Kaavion mukaiset johdot löytyi ja kytketty,mutta ääntä ei tule edestä ovista kuin diskantti kaiuttimista,eikä takaakaan kuin toisista,eli puolet orkesterista edelleen pimeänä.Noista pimeänä olevista lähtee tummanruskeat piuhat mutta ei ne kyllä tule radiolle asti.
Onkohan jossain joku boxi tai vastaava johon nuo menee?Onko kukaan tutkinut asiaa?Kytkentä kaavio ei moisia johtoja tunne.

Re: Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 26 Tammi 2013, 21:05
Kirjoittaja Regency
Meillä on suorat johdot edestä taakse. Kuskin puolella keltainen ja ruskea, repsikan puolella sininen ja violetinsininen.

Re: Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 28 Huhti 2013, 17:51
Kirjoittaja Jartsa
Jatketaas tähän kun sivutaan aihetta.Kyseessä G30:nen -94 matala malli ja ongelma on kun takakajareista vasen mykkänä...johto poikki väliseinän ja sivuseinän risteyksessä alareunasta...mihin päin yleensä nämä johdot sieltä lähtee...purkasin jo vasemman sivuseinän takatilasta mutta siellä ei johtoja näy.

Re: Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 28 Huhti 2013, 22:04
Kirjoittaja hilussi
Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi

Re: Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 29 Huhti 2013, 07:33
Kirjoittaja Jartsa
hilussi kirjoitti:Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi
Ahaa...onkohan niin että nuo Ameriikan pojat on vedellyt noita piuhoja monella eri tapaa kun mulla ei siellä sivuseinän takana ollut mitään :evil: Täytyy tänään purkaa lisää.

Re: Starcraftin kaiuttimet

Lähetetty: 29 Huhti 2013, 19:44
Kirjoittaja Jartsa
Jartsa kirjoitti:
hilussi kirjoitti:Mulla tulee takapiuhat aivan takaoven viereen katon yläreunaan josta lähtee sivuseinän sisällä eteenpäi
Ahaa...onkohan niin että nuo Ameriikan pojat on vedellyt noita piuhoja monella eri tapaa kun mulla ei siellä sivuseinän takana ollut mitään :evil: Täytyy tänään purkaa lisää.
Löytyhän ne sieltä...oli vain niin hyvin teipattu sinne yläpilarin alapuolelle että ei eka purkamisella huomannut :lol: