Sivu 1/1

PCV- valve

Lähetetty: 13 Tammi 2013, 21:54
Kirjoittaja P_J_P
Mites kun Vanissa on EGR tulpattuna, niin kuinka paljon imusarjaan tulee öljyä tuon PCV -valven kautta kun kone huohottaa? Vai onko olemassa ratkaisu jossa huohotus hoidetaan muualle?

Re: PCV- valve

Lähetetty: 14 Tammi 2013, 09:04
Kirjoittaja P_J_P
Niin muuten...sehän on 6.2D:ssä CDR-valve :oops: