Sivu 1/1

Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 17:55
Kirjoittaja P_J_P
Onkohan nää Stargraftin erikoisuuksia, vaiko mitä? Piuhat menee tosta normiläpiviennin vierestä läpi (Piuhat1) ja sen verran oon seuraillut että kaks punaista (sähköpenkit?), yks valkoinen (oli kiinni maassa) ja keltainen punaisella raidalla (ei kiinni missään) on katkaistu sulakerasialta. Sitten yks punainen, vihree, harmaa ja valkoinen jatkaa matkaansa jonnekin kuskin penkin ohitse lattiamaton alla?!? Minne lienee päättyvät?

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 19:43
Kirjoittaja T-roy
Toi punanen on vadelmalakritsi,
ja toi keltanen on sitruunalakr.... :cry:

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 19:46
Kirjoittaja P_J_P
Eiks noi oo melko ohuita lakuiks... :roll:

p***ele kun pakkanen huitelee kolmessakympissä niin ei oikein viitti johtoja seurailla tuolla pihalla... 8)

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 19:51
Kirjoittaja Jartsa
voisiko mennä koukun sähköihin :?:

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 20:20
Kirjoittaja P_J_P
Niin mäkin ensin luulin, mut koukun johtosarja oli ryöstetty konehuoneen puolelta suoraan johtosarjasta...kele. On kyllä taas sellaset sähkövirtuoosit ollu asialla :? Noi on vielä neljän neliön piuhaa et mitään normi hiuksia mitä näissä yleensä...

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 20:32
Kirjoittaja Jartsa
P_J_P kirjoitti:Niin mäkin ensin luulin, mut koukun johtosarja oli ryöstetty konehuoneen puolelta suoraan johtosarjasta...kele. On kyllä taas sellaset sähkövirtuoosit ollu asialla :? Noi on vielä neljän neliön piuhaa et mitään normi hiuksia mitä näissä yleensä...
Joka vanissa sama vika jos joku ei ole niitä perkannut

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 21:57
Kirjoittaja BUMBA
Vanin koukun sähköt otetaan keulasta,jos laillisesti tehdään :!:

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 19 Tammi 2013, 14:06
Kirjoittaja Hesso
Eihän oo lisälämpäriä takana?

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 19 Tammi 2013, 15:44
Kirjoittaja P_J_P
Ei tällä hetkellä mutta ilmeiseti joskus on ollut, koska oikeassa takanurkassa on läpiviennit vesiputkille ja auton pohjan alla letkuista on tehty vain kierto takaisin.. Eli noin olis sen lisälämppärin piuhoja, mihinköhän ne nyt on katkaistu :? Pitääpä tutkia mistä löytyy johdon päät...eivät ainakaan näy missään siellä jossa lämppäri on sijainnut :o

Re: Mitäs piuhoja nää on..?

Lähetetty: 25 Tammi 2013, 23:40
Kirjoittaja P_J_P
Jihaa...nytpäs selvis mitä noi oli 8) 8)