Sivu 1/1

Järjestysmies

Lähetetty: 21 Helmi 2013, 15:09
Kirjoittaja keikka
Onko järjestysmieskortin omaavia?? Näin aikases vaiheessa kyselisin tuohon päämiittiä ajatellen.Jos jollain voimassa oleva kortti ja halukkuutta alkaa kaitsemaan tätä hulvattoman hauskaa porukkaa :lol: taikka paremminkin pitään ulkopuoliset pois alueelta ja että kaikki on ok auttamaan jos apua joku tarvii niin ilmoittakaa minulle tietonne ja kortin numeron. Kiitos etukäteen.