Sivu 1/1
väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 09:50
Kirjoittaja orhi
Elikkäs nyt kun tuo sisusta menee uusiksi , niin aattelin jotta mahtaasko onnistua?
Olisko kellään sopevaa ideaa tai onko joku jo tehnyt moisen viritelmän. Täs vehkees tosiaan siirtyy väliseinä tuonne taakse , ja aatteli jotta siitä vois tehä yhyres penkin kans sänkyviritelmän

.
Se vois liukua jotenki kiskoja pitki vaakatasohon ja muorostaas penkin kans sellaasen laverin.
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 15:12
Kirjoittaja Jartsa
Jos nyt en ihan väärin muista...yleensä muistan väärin mutta tuolla showroomissa on joskus ollut kuvia sellaisesta sänky viritelmästä missä väliseinän yläosa kääntyy sängyksi.Koitin hakea pikaisesti mutta en löytänyt kun siitä on muutama vuosi kun se olen muka

nähnyt...ja sitten tuossa Regencyn showroomissa on yksi vaihtoehto.
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 15:13
Kirjoittaja hilussi
http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =29&t=6770
Katos toi BABYn sänky viritelmä...minusta ainaki iha näppärä...
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 15:16
Kirjoittaja Jartsa
No just tuota meinasin...melkein muistin oikein

Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 16:58
Kirjoittaja orhi
Ihan siisti systeemi tuo

. mutta aattelin sellasta Aikuusten mallia joka venys sängyksi pituus suunnas. Mutta taitaa olla yksin kertaasinta jos hommaa irralliset patjat jokka mahtuu takapenkin ja etupenkien väliin.
Pitää käyrä googlettamas josko löytyys jotai malleja.
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 12 Loka 2013, 17:02
Kirjoittaja orhi
Maanantaina pitää hakia nuo vilimi vaneerit lattiahan.
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 31 Loka 2015, 13:02
Kirjoittaja hevimies
onkos kellään tullut näitä sänkyjä lisää. itse toteutin vaniin pituussuuntasestieli väliseinä kääntyy taakse alas ja väliseinän jatkeeksi tulee pala jolla sängystä saadaan täysmittanen. takaselkänojat kallistuu eteenpäin.
Re: väliseinästä sängyksi ?
Lähetetty: 03 Marras 2015, 22:18
Kirjoittaja baby
juu tossa mä teinki itelle sängyn taakse ja likoille kerros sängyn
vani oli kuorma auto ni sain tehä silloin pehmeen taka penkin