Sivu 1/1
Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 03 Maalis 2014, 21:40
Kirjoittaja Kepa71
Kevät lähestyy ja Manse Vanin tarkoituksena on alkaa pitää kahvittelu meettejä silloin tällöin. Ensimmäinen on keskiviikkona 12.3.2014 k.lo 19.00 alkaen Kolmikulman ABC-huoltamolla Tampeen ja Nokian rajalla. Tervetuloa keskustelemaan

Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 10 Maalis 2014, 08:26
Kirjoittaja jarno78
Moro ! Ens viikon keskiviikko ? Oon vaan koulun penkillä viikon nokialla niin lyhyt matka pyörähtää möröllä peli paikoille

Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 11 Maalis 2014, 10:32
Kirjoittaja Kepa71
Joo. Huomenna olis
Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 11 Maalis 2014, 17:00
Kirjoittaja jarno78
mites onko ens viikon keskiviikkona kans ?
Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 11 Maalis 2014, 21:04
Kirjoittaja Wille
jarno78 kirjoitti:mites onko ens viikon keskiviikkona kans ?
Suunnitellaan sitä huomenna...
Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 17 Maalis 2014, 00:14
Kirjoittaja jarno78
Täältä tullaan kyllä kahveelle jos vaan lisää autoja saapuu paikalle

Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 03 Huhti 2014, 18:17
Kirjoittaja Kepa71
Seuraava kahvikeskiviikko olisi 16.4.2014 kello 18.30 alkaen ja sama paikka. Eli kolmikulman ABC
Re: Kahvi keskiviikko
Lähetetty: 14 Huhti 2014, 12:11
Kirjoittaja Kepa71
Kuinka moni on tulossa paikalle?