Sivu 1/1

Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 03 Maalis 2014, 21:40
Kirjoittaja Kepa71
Kevät lähestyy ja Manse Vanin tarkoituksena on alkaa pitää kahvittelu meettejä silloin tällöin. Ensimmäinen on keskiviikkona 12.3.2014 k.lo 19.00 alkaen Kolmikulman ABC-huoltamolla Tampeen ja Nokian rajalla. Tervetuloa keskustelemaan :D

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 10 Maalis 2014, 08:26
Kirjoittaja jarno78
Moro ! Ens viikon keskiviikko ? Oon vaan koulun penkillä viikon nokialla niin lyhyt matka pyörähtää möröllä peli paikoille 8)

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 11 Maalis 2014, 10:32
Kirjoittaja Kepa71
Joo. Huomenna olis

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 11 Maalis 2014, 17:00
Kirjoittaja jarno78
mites onko ens viikon keskiviikkona kans ?

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 11 Maalis 2014, 21:04
Kirjoittaja Wille
jarno78 kirjoitti:mites onko ens viikon keskiviikkona kans ?
Suunnitellaan sitä huomenna...

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 17 Maalis 2014, 00:14
Kirjoittaja jarno78
Täältä tullaan kyllä kahveelle jos vaan lisää autoja saapuu paikalle 8)

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 18:17
Kirjoittaja Kepa71
Seuraava kahvikeskiviikko olisi 16.4.2014 kello 18.30 alkaen ja sama paikka. Eli kolmikulman ABC

Re: Kahvi keskiviikko

Lähetetty: 14 Huhti 2014, 12:11
Kirjoittaja Kepa71
Kuinka moni on tulossa paikalle?