Sivu 1/1

VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 23 Maalis 2014, 20:02
Kirjoittaja kanadan vani
Käytiin kattelemas kevään miittipaikkaa näin tasan 2kk ennen :shock: Tuolta mun sivuulta löytyy muutama kuva missä mennään NYT toivottavasti 2kk kevättä tekee tehtävänsä :D kuitenkin KAIKILLE vannareille tervetuloa. http://kanadanvani.fi/vain/index.html

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting

Lähetetty: 06 Huhti 2014, 20:44
Kirjoittaja kanadan vani
Kohta on taas aika :shock: Tänäänkin käytiin katsastamassa ja palaveeraamassa paikanpäällä. Uusia visioita tuli puolin ja toisin. Eli reilu 1,5kk ja sitten https://www.youtube.com/watch?v=5bvPUdk ... Va_aUrXRvg Meillä kalusto on jo lämpeemässä :D https://www.youtube.com/watch?v=9nBqWiI ... Va_aUrXRvg :roll:

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting

Lähetetty: 09 Huhti 2014, 15:49
Kirjoittaja Petra
Paikalla on lauantaina tatuoija Anna-Stina Kangas. Anna-Stina toivoo tatuointia haluavien ottavan suoraan häneen yhteyttä että voi suunnitella kuvia valmiiksi. Tässä yhteystiedot: ansti.heath@gmail.com puh. 0407185840. Löytyy myös facebookista: https://www.facebook.com/assaink?fref=ts

Itse voin suositella lämpimästi!

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting

Lähetetty: 10 Huhti 2014, 17:58
Kirjoittaja kanadan vani
Musiikin soittoa on tulossa uurella kokohonpanolla. Flikka hoitaa laulelot ja poijaat soittaa soittima. Joten Periantai illaksi on ohojelmat kohorin.

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting

Lähetetty: 14 Huhti 2014, 14:18
Kirjoittaja jarno78
Eli oiskos joskus toukokuun lopulla vai puolessa välin :P

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 14 Huhti 2014, 18:53
Kirjoittaja Wille
Lisäsin otsikkoon päivämäärän

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 21 Huhti 2014, 14:03
Kirjoittaja kanadan vani
Kiitos Willelle päiväyksestä.
Lauantaille varattu HAITARIN soittaja paikalle. Äsken kun käytiin tutkailemassa miitti paikkaa niin suurin osa lumista on sulanut :shock: eli mäenlaskua ei ole ohjelmistossa :roll:

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 17 Touko 2014, 21:55
Kirjoittaja kanadan vani
Tossa yks harrastaja soitteli ja kyseli ajo ohjeita Miittipaikalle. Jos et ole käynyt koskaan VAiN HÄJYYT miitissä Lapuan Simpsiöllä niin noin 30km joka suuntaan miittipaikasta näkyy ISO (n200m korkea) TV masto ja ei kun suunnistaa sitä kohti niin löytää oikeaan paikkaan. Tervetuloa niin vanhat kuin uudetkin vannarit Lapualle.

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 20 Touko 2014, 18:17
Kirjoittaja kanadan vani
Tuassa kun toi keli tilaus meni hieman väärään osoitteeseen :shock: Luvattu reilua 25astetta lämmintä niin tilasin sitten taas jäätelöauton paikalle.... Eli pikkurahaa joukkohon niin lauantaina saa ostella pehmistä koko perheelle :wink:

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 21 Touko 2014, 22:35
Kirjoittaja kanadan vani

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 25 Touko 2014, 21:34
Kirjoittaja kanadan vani
Isoot kiitokset teille kaikille jotka vierailitte Meidän miitis. Ilmeisesti kaikilla oli kivaa ainakin palautteesta päätellen. Palautteesta rohkaistuneena varasin paikan ensi vuodeksi. Eli te jotka kävitte ja te jotka ette päässeet paikalle niin 9th Pohjanmaameetin vuosimallia 2015 on LAPUAN Simpsiöllä 8)

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 26 Heinä 2014, 17:37
Kirjoittaja kanadan vani
HUOM! Seuraavas Spinneris on juttu meidän miitistä. Pitääs ilmestyä Elokuun aluus. Käykääs vilkuilemas Ärrällä alkukuusta :wink:

Re: VAiN HÄJYYT 2014 8 Pohjanmaameeting 23-25.5.2014

Lähetetty: 14 Elo 2014, 16:10
Kirjoittaja kanadan vani
Spinner lehdessä jutska meidän miitistä. Eli kaikki kohti paikallista R-kioskia ja lehden ostoon :wink: