Sivu 1/1

vania hankkimassa

Lähetetty: 08 Huhti 2014, 18:40
Kirjoittaja intikka
Moro. Tunteeko joku tätä autoa tai sen historiaa? tai entisiä omistajia..
http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/6343213

Re: vania hankkimassa

Lähetetty: 08 Huhti 2014, 22:52
Kirjoittaja hilussi
Vanleuka ex omistaja parin vuojen takaa...tuttu mies. Sen jälkee oli yhellä rovaniemeläisellä vani ukolla.. http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =29&t=6665

Re: vania hankkimassa

Lähetetty: 09 Huhti 2014, 08:09
Kirjoittaja BUMBA
http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =nettiauto

näitä topicceja vois käytellä että ei kaikki chevyn raadot ole täällä erikseen kyseltävänä,no ei haittaa kuhan sanoin kun ei jakseta enään etsiä....haetaan vaan :lol: :lol: :lol: