Sivu 1/1

Paneliko..

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 08:23
Kirjoittaja karaVANNARI
Nyt on aika siirtyä ajassa taakseppäin..
Hakuseen laitettas 1955-1958 mallin paneli vani, cevy tai gmc!
Vuosimallista en iha varma oo, -55 cevy ainaki on oikiaa korimallia, gmc taitaa koriltaan olla pääosin sama.
Tiisseli joutaa kiertoon ja pensaa tilalle tai jotn...

Re: Paneliko..

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 18:01
Kirjoittaja T-roy
Itteäkin kiinostais nuo. Lisäksi oli Dodge ja Fargo.
Jossain tosivanhan V8:n kannessa oli kuva kun kyseiset ajoneuvot
hiipivät talviunille. Jotenkin jäänyt takaraivoon se kuva,
enkä saa rauhaa kunnes itellä joskus on "Paksukuono".

Re: Paneliko..

Lähetetty: 24 Tammi 2015, 20:37
Kirjoittaja karaVANNARI
KYLLÄ........ )D