Paneliko..
Lähetetty: 24 Huhti 2014, 08:23
Nyt on aika siirtyä ajassa taakseppäin..
Hakuseen laitettas 1955-1958 mallin paneli vani, cevy tai gmc!
Vuosimallista en iha varma oo, -55 cevy ainaki on oikiaa korimallia, gmc taitaa koriltaan olla pääosin sama.
Tiisseli joutaa kiertoon ja pensaa tilalle tai jotn...
Hakuseen laitettas 1955-1958 mallin paneli vani, cevy tai gmc!
Vuosimallista en iha varma oo, -55 cevy ainaki on oikiaa korimallia, gmc taitaa koriltaan olla pääosin sama.
Tiisseli joutaa kiertoon ja pensaa tilalle tai jotn...