Sivu 1/1

aiVANsama miitti 11.-13.7.2014

Lähetetty: 02 Kesä 2014, 14:08
Kirjoittaja anne vaan
aiVANsama tiedottaa!

11.-13.7-2014 Nasulambi HULABALOO part. 7.
Paikkana toimii kaikille tuttu Luhtaanpirtti.
Saunat on kuumana ja juomat kylmänä, aurinkokin on tilattu paikalle! :) Uidakin saa, jos vaan uskaltaa....Pääasia on, että tulee paikalle!
Autoja saatetaan palkita, siis puunausta suositellaan.
Ja meetingmaksu on 35e, sisämajoitus mahdollisuus isossa huoneessa siskonpeti meiningillä.

Osoite Kurssikeskuksentie 17, 15560 Nastola

Lisätietoja Anne 040-7695111 ja Kapi 0400-718167

TERVETULOA VIETTÄMÄÄN RATKIRIEMUKASTA VKONLOPPUA RATKIRIEMUKKAASSA SEURASSA! :)


Terv. aiVANsama porukka

Re: aiVANsama miitti 11.-13.7.2014

Lähetetty: 02 Kesä 2014, 19:54
Kirjoittaja rale
SORRY BOYS
, näillä äkymin en pääse tulemaan vaikka kuinka mieli tekisi.
Näitä satuu, sano JENKIT