Sivu 1/1
jos vania hankkii
Lähetetty: 13 Kesä 2014, 15:28
Kirjoittaja abudabu
Tarkasta lompakko.g30 parempi ,ei tarvis ohjata koko ajan.no,akut yleensä sököt ,stefat vuotaa,takajarrut kannattaa käyttää testissä.ja sähköt kysyy hermoja.Muuten mukavata ku varautuu laittelee ja osat on kyllä halpoja.alottelijana kirosin,mut nyt yes.
Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 15 Kesä 2014, 14:44
Kirjoittaja BUMBA
Montas sulla on niitä ollu?
Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 15 Kesä 2014, 17:03
Kirjoittaja Jartsa
BUMBA kirjoitti:Montas sulla on niitä ollu?

Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 16 Kesä 2014, 17:00
Kirjoittaja dieseli
Oos ny Bumba,meitillä ku niitä ei oo ollu vieläkään tarpeeks

Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 05 Syys 2014, 08:37
Kirjoittaja Astronaatti
Erikoinen aloitusviesti?
Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 06 Syys 2014, 23:51
Kirjoittaja vang20
abudabu kirjoitti:Tarkasta lompakko.g30 parempi ,ei tarvis ohjata koko ajan.no,akut yleensä sököt ,stefat vuotaa,takajarrut kannattaa käyttää testissä.ja sähköt kysyy hermoja.Muuten mukavata ku varautuu laittelee ja osat on kyllä halpoja.alottelijana kirosin,mut nyt yes.
Vanit on harrastuslaitteita ja harrastus maksaa - aina.
Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 07 Syys 2014, 20:26
Kirjoittaja rockraiteri
vang20 kirjoitti:abudabu kirjoitti:Tarkasta lompakko.g30 parempi ,ei tarvis ohjata koko ajan.no,akut yleensä sököt ,stefat vuotaa,takajarrut kannattaa käyttää testissä.ja sähköt kysyy hermoja.Muuten mukavata ku varautuu laittelee ja osat on kyllä halpoja.alottelijana kirosin,mut nyt yes.
Vanit on harrastuslaitteita ja harrastus maksaa - aina.
jos löytää hyvän voi pitää myös huolettomana käyttöpelinä

Re: jos vania hankkii
Lähetetty: 13 Joulu 2014, 23:19
Kirjoittaja 6,2vani
tänään kaverille haetiin hyvä vani6,2 -89 ajettu 60 tuhatta vain kesäisin, yhdellä ollut uudesta
