Sivu 1/1

Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 16 Kesä 2014, 16:48
Kirjoittaja dieseli
Se olis sitte taas vaasaa tyrkyllä elokuussa.Ohjelmaa laitellaan näkösälle kun saadaan kaikki teidän pään menoksi suunnitellut asiat taas jonkinlaiseen järjestykseen.
Ohjelmaa on taas riittävästi ja pokaaleja noh.......ehkäpä nekin riittää.
Taas kannattaa panostaa leireihin kaluston lisäksi.

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 17 Kesä 2014, 18:29
Kirjoittaja kanadan vani
Viittisköhän lähtiä kun ei oo mitään uutta jutskaa työnalla :? :(

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 25 Kesä 2014, 21:43
Kirjoittaja kanadan vani
Tiisseli. Heitäppä joku haaste ettei oo liian tylsää tää loppu kesä ennen vaasaa :roll: ................................

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 21 Heinä 2014, 06:32
Kirjoittaja dieseli
Kuule Mikko,mää annan sulle haasteen ja se on helppo.Mietippä miten pokkaat jonkun pokaalin vaasasta.Sulla on aina ollu ne pokaalihaavit.

Pokaaleja on taas niin että riittää ja taas kannattaa panostaa kaluston lisäksi leireihin :D

Nyt alettas jo toivomaan ilmottautumisia vaasan meettiin,helpottaisi tota sapuskahomman järjestelyä.

Textarit on rok,töiden takia vaikee jutella luurissa,mutta toki soittaakkin saa :D

Mökkejä on muutama vielä vapaana!!!!

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 26 Heinä 2014, 17:32
Kirjoittaja kanadan vani
Ei me niitten pyttyjen takia ajella vaan tavataksemme "perhettämme" .Totta kai me tullaan Vaasaan jos ei toi Hellanmaan risteyssybdrooma iske taas :( Menee pian toi Marittan vani hajalle kun noi vanhemmat laukee siinä risteykses joka kerta :x ja nyt ei oo mitään uutta tuotavaa Vaasaan. Raf:ille ei oo tehty vielä mitään ja V-8 Camionette toteutus on kesken. Eli taitaa tulla välivuosi "uuden" kaluston kans :wink: .

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 02 Elo 2014, 10:48
Kirjoittaja dieseli
Hienoo että tuutte.Pikku vinkkinä olis sellanen sana kun palkintoasema :D
Siellä olis taas pakettia tyrkylle.
Tanä vuonna palkitaan sitte kaikkia muutakin hassua taas vanhaan vaasan tyyliin,eli pokaalia on niin että piisaa :D
Nyt kannattaa taas oikeesti panostaa leireihin ja muihin systeemeihin koska kaluston lisäksi pokaalin voi saada vaikka mistä hassusta asiasta.Tosin märkä T paita kisaa ei ole eikä enää vaasassa tule olemaan(vieläkin korva jomottaa)Hiihtäminenkin on todettu vaaralliseksi ja toissavuoden ritsat on vieläkin hukassa :D Mutta takaan että jotain kivaa teidän pään menoksi on taas keksitty.Vaasan illat on pimeitä ni saattaa olla vaikka triathlon vaasan malliin :D

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 10 Elo 2014, 21:24
Kirjoittaja kanadan vani
Tiisselille tiedoksi. Pönikät on haettu. Enkä oo aukaassu laatikoita :lol: . Taitaa noita pystejä olla oikeesti monta kun Buikin perä meinas hipoa asvaltti kun ajelin kotia :shock: ........... Ikävää kun ei voi osallistua mihinkään riatlooniihin. Vasen käsi alakaa olla kunnos päämiitin jäliiltä mutta nyt hajos polovi ja ihan oikeesti töis :twisted: :x No aina on kiva kattella muitten kohellusta :lol: eikä aina tartte olla itte suuna ja päänä :oops: Nähärähän Vaasas loppukuusta.
P.S.
Pover Truck Shows yritin haastaa kolmea uutta vannaria Vaasaan. Saas nähdä toteuttaavatko lupauksensa.

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 23 Elo 2014, 09:30
Kirjoittaja dieseli
sanoinhan että pokaalia on niin että piisaa :D F FORD on tallissa ja kuljetusta vaasaan suunnitellaan,kai se sinne jotenkin kulkee :D
Ohjelmaa kasaillaan tässä ja se julkastaan pikapuoleen,vai pitetäänkö yllätyksenä portille saakka.Luulempa että saadaan aikaseksi taas kunnon pippalot.Ja niille uusille kannattaa antaa vinkkiä että todellakin kannattaa paikalle tulla :D

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 24 Elo 2014, 08:07
Kirjoittaja jari
dieseli kirjoitti:sanoinhan että pokaalia on niin että piisaa :D F FORD on tallissa ja kuljetusta vaasaan suunnitellaan,kai se sinne jotenkin kulkee :D
Ohjelmaa kasaillaan tässä ja se julkastaan pikapuoleen,vai pitetäänkö yllätyksenä portille saakka.Luulempa että saadaan aikaseksi taas kunnon pippalot.Ja niille uusille kannattaa antaa vinkkiä että todellakin kannattaa paikalle tulla :D
saakos pokaalin jos tulee polkupyörällä? mulle eilen ehdotetiin sellaista vaihtoehtoa kulkuneuvoksi :mrgreen:

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 24 Elo 2014, 15:04
Kirjoittaja Ulla
Lauantaina n klo 14-15 olis mahdollisuus syödä pizzaa (6 eur) ja kebabia (6,50 eur).
Saatte pizzalistan ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaukset ja rahat mulle viimeistään lauantaiaamuna klo 10.
Ne on olleet aika reilun kokoisia. Eli Ullan pizzataxi tuo ne alueelle ;)

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 24 Elo 2014, 17:17
Kirjoittaja kanadan vani
jari kirjoitti:
dieseli kirjoitti:sanoinhan että pokaalia on niin että piisaa :D F FORD on tallissa ja kuljetusta vaasaan suunnitellaan,kai se sinne jotenkin kulkee :D
Ohjelmaa kasaillaan tässä ja se julkastaan pikapuoleen,vai pitetäänkö yllätyksenä portille saakka.Luulempa että saadaan aikaseksi taas kunnon pippalot.Ja niille uusille kannattaa antaa vinkkiä että todellakin kannattaa paikalle tulla :D
saakos pokaalin jos tulee polkupyörällä? mulle eilen ehdotetiin sellaista vaihtoehtoa kulkuneuvoksi :mrgreen:
Putkitukka älä hyvä mies tapa ittiäs. Tuallaanen hosuminen jonkun kakspyärääsen kans voi aiheuttaa vaikka mitä :roll: :shock: :wink:

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 28 Elo 2014, 22:34
Kirjoittaja Ulla
Paikka tarkistettu, noin 10 vania oli jo paikalla.

Nurmikko oli pitkää ja märkää, eli villasukat ja kumpparit voi olla kätevät, ei tartte varoa missä kävelee.

Mutta huomenna nähdään, aamulla vielä töihin.... Aurinkoinen ja hauska viikonloppu tulossa :)

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 31 Elo 2014, 21:03
Kirjoittaja Ulla
Kiitokset kaikille kävijöille, mukavaa oli. Onneksi saatiin auringonpaistetta :D

Viikonloppu vilahti (varsinkin se perjantain loppuilta... no se siitä, oli pettävää juoda simaa saunakiulusta...). Bändin musa osui ja upposi :) Lauantaina saatiin pieniä vieraita, siis niitä hiivatteja. Ja saatiinhan me sitä pizzaakin :)

Mutta vasta vieraat, eiku siis tutut, tekee sen tapahtuman :) Kiitokset kaikille mukanaolleille :)

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 31 Elo 2014, 21:36
Kirjoittaja kanadan vani
Kiitos Ullan perheelle ja Tiisselin perheelle HIENOSTA viikonlopusta. Upee tapahtuma ja upeita ihmisiä. Nähdään taas jossain. P.s. se meidän juippi kehui myös tapahtumaa 8)

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 01 Syys 2014, 09:38
Kirjoittaja Juge
Kiitoksia vaan olihan mukavata

Re: Vaasan meetti elokuussa 2014

Lähetetty: 01 Syys 2014, 20:34
Kirjoittaja dieseli
Juu u,pikkaasen oli tota univelkaa ni jäi tää kirjottelu pikkasen myöhäselle.Eli todella suuri kiitos kaikille paikalle tulleille,te teette sen tapahtuman.Tavataan taas jossain pippaloissa mutta varmuudella 25-27.8.2015 Top Camping vaasassa :D
Suunnitteilla myös yhden toisen pikkukerhon kanssa pikkujouluristeilyä,mutta siitä sitten taas myöhemmin :D
Palkituista laitetaan listaa kunhan joku saadaan palkattua sihteeriksi selvittämään kaikki noi paperit mitä on meinaa paljon tossa salkussa.Pokaaleja jaettiin taas paljon ja paljon jäi niitäkin jakamatta.No on sitte ensi vuonna enemmän jaettavaa :D
Se nyt on sentään varmaa että paikalla oli 57 autokuntaa :D Kuvia tulee kanssa tonne kuvia osioon kunhan keritään niitä pikkasen sensuroimaan.Siellä on meinaa kaikkea mikä ei välttämättä sovi kaikkien silmille,kuten Transiitti pohjamaalissa ja Mondeo farmari vaunun veturina :D