Kellään tietoa tästä?
Lähetetty: 06 Elo 2014, 07:44
Onko kellään tarkempaa tietoa tästä bensavanista? Vani edelleen hakusessa, myös diesel kelpaa. Ja tarkennus vielä, haen G20- mallia, koska c-korttia ei ole.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/6488547
http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/6488547