Sivu 1/1

Kellään tietoa tästä?

Lähetetty: 06 Elo 2014, 07:44
Kirjoittaja soikhei
Onko kellään tarkempaa tietoa tästä bensavanista? Vani edelleen hakusessa, myös diesel kelpaa. Ja tarkennus vielä, haen G20- mallia, koska c-korttia ei ole.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/6488547

Re: Kellään tietoa tästä?

Lähetetty: 06 Elo 2014, 13:40
Kirjoittaja Jartsa