Sivu 1/1
X Pohjanmaa meeting
Lähetetty: 27 Joulu 2015, 00:07
Kirjoittaja kanadan vani
Tällä lähäretähän ja tästä parannetahan mutta olokaapas hyvät ja virittäytykääs tunnelmahan. Kohta se taas alakaa
https://www.youtube.com/watch?v=un7AJN19wcM
Re: X Pohjanmaa meeting
Lähetetty: 09 Tammi 2016, 19:38
Kirjoittaja kanadan vani
Sitten seuraavaa mainosta kehiin

sillä kohta se kesä on
http://kanadanvani.fi/miitti2016/Mainos20161.html
Re: X Pohjanmaa meeting
Lähetetty: 20 Maalis 2016, 14:21
Kirjoittaja kanadan vani
No niin kevät lähestyy ja ENÄÄ kaksi kuukautta kun Simpsiön päällystä on täynnä Vaneja. Käytiin Marittan kans mäellä kaffeella ja olihan se vielä hieman lumista aluetta mutta se kaks kuukautta menee nopeasti ja sitten..... Ittellä kalusto TÄYSIN vaiheessa ja työt haittaa niin pi¤%#"i harrastusta että saas nähdä mitä kaikkea saan valmiiksi.
Muutama uusi idea on onnistuttu saamaan aikaiseksi teitä varten ja luulempa että kyseinen laite esittely uppoaa ainakin miehiin joita tekniikka kiinnostaa. Ylämäki ajoa on luvassa ainakin parin 4x4 auton voimin ja mun UAZ:in kyytis pääsee sinne mäen alla olevalle uimapaikalle jos on tarvetta.
Nyt vaan ruuvaamaan viimeiset ruuvaukset niin Lapualla nähdään kuukauden päästä.

Re: X Pohjanmaa meeting
Lähetetty: 20 Maalis 2016, 20:32
Kirjoittaja amihai
Hello ! Hyvät ja pitkät ennakkomainokset on aina kiinnostavia......tätäkin kun alkoi lukea ,on miittiin aikaa kaksi (2) kuukautta,,
mutta kun jaksaa lukoo loppuhun asti.niin kuukausi mänöö. Viimesen lauseen aikana on miittiin aikaaa enäääää kuukausi.
Re: X Pohjanmaa meeting
Lähetetty: 22 Maalis 2016, 18:52
Kirjoittaja kanadan vani
amihai kirjoitti:Hello ! Hyvät ja pitkät ennakkomainokset on aina kiinnostavia......tätäkin kun alkoi lukea ,on miittiin aikaa kaksi (2) kuukautta,,
mutta kun jaksaa lukoo loppuhun asti.niin kuukausi mänöö. Viimesen lauseen aikana on miittiin aikaaa enäääää kuukausi.
Moon niin hiras luamahan uutta notta pitää teherä pitkäs liämes tämä asiootten julukaasu

. Eikö se ny kuitenki oo sallittua notta pikkuusen hehkuttaa kun ainakin itte orotan innolla tapahtumaa............