alipainepumppu

Nokivasaroiden oma palsta
k-69

alipainepumppu

Viesti Kirjoittaja k-69 »

no morjes. multa hirtti kiinni alipainepumppu 89-vanista. tää on tää hihna-veto malli.onko kuinka sexsikäs vaidettava?jotain neuvoo/henkistä tukea kaivattas.paaaljon kiitoksia näin etukäteen.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Ei oo hirveen paha vaihtaa, tietty ahtautta ja paskan putoilua silmille mutta muuten aikas helppo... :roll: Itse irroittelin ensin tunnin verran ja saatuani kalvon vaihdettua ja pumpun paikalleen havaitsin romuja kasaillessani että se hiivatin jousi sieltä sisältä jäi ulos
No parin tunnelmallisen hetken jälkeen kun ilma oli kirkastunut rumista sanoista sama homma sujui jo puolta lyhyemmässä ajassa :wink:
vtcf 1202
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

Harri kirjoitti:Ei oo hirveen paha vaihtaa, tietty ahtautta ja paskan putoilua silmille mutta muuten aikas helppo... :roll: Itse irroittelin ensin tunnin verran ja saatuani kalvon vaihdettua ja pumpun paikalleen havaitsin romuja kasaillessani että se hiivatin jousi sieltä sisältä jäi ulos
No parin tunnelmallisen hetken jälkeen kun ilma oli kirkastunut rumista sanoista sama homma sujui jo puolta lyhyemmässä ajassa :wink:

Meniskö se ny jo vartissa jos toisin vanin pihaan.
:lol: :roll:
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

...voipi olla että menis 25 minuuttia :wink:...on päässy jo puolet unohtumaan :roll:
vtcf 1202
Juge

Viesti Kirjoittaja Juge »

älä turhaan ota laturia pois ,yksi kiinnike ruuvi vain irti laturista ja toine pumpusta sit vain pudottaa alakautta , tulee aika nätisti, muistaa vain laitta sen pääalipaineletkun takaisin kiinni on vähä ilkiästi sielä takana :lol:
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
k-69

ALIPAINEPUMPPU

Viesti Kirjoittaja k-69 »

JOO TULI VAIHDETTUA UUTEEN JOKU AIKA SITTEN,MYÖS HIHNAPYÖRÄ.MULLA OLI 3:LLA KIINNI,KAKS PUMPUSSA YKS LATURISSA.AJOISTA PUHEEN OLLEN, MULLA MENI NOIN 2,5 TUNTII.PISIN AIKA MENI ALUSSA JEESUSTELLESSA JA USKOKIN MEINASI LOPPUA MUTTA SITTEN MUISTIN ETTÄ, MÄHÄN OLEN VANKKA ATEISTI VAIKKA KIRKKOON KUULUNKIN JA SIIT SE SITTEN LÄHTI.
Vastaa Viestiin