alipainepumppu
alipainepumppu
no morjes. multa hirtti kiinni alipainepumppu 89-vanista. tää on tää hihna-veto malli.onko kuinka sexsikäs vaidettava?jotain neuvoo/henkistä tukea kaivattas.paaaljon kiitoksia näin etukäteen.
Ei oo hirveen paha vaihtaa, tietty ahtautta ja paskan putoilua silmille mutta muuten aikas helppo...
Itse irroittelin ensin tunnin verran ja saatuani kalvon vaihdettua ja pumpun paikalleen havaitsin romuja kasaillessani että se hiivatin jousi sieltä sisältä jäi ulos
No parin tunnelmallisen hetken jälkeen kun ilma oli kirkastunut rumista sanoista sama homma sujui jo puolta lyhyemmässä ajassa
No parin tunnelmallisen hetken jälkeen kun ilma oli kirkastunut rumista sanoista sama homma sujui jo puolta lyhyemmässä ajassa
vtcf 1202
Harri kirjoitti:Ei oo hirveen paha vaihtaa, tietty ahtautta ja paskan putoilua silmille mutta muuten aikas helppo...Itse irroittelin ensin tunnin verran ja saatuani kalvon vaihdettua ja pumpun paikalleen havaitsin romuja kasaillessani että se hiivatin jousi sieltä sisältä jäi ulos
Meniskö se ny jo vartissa jos toisin vanin pihaan.
ALIPAINEPUMPPU
JOO TULI VAIHDETTUA UUTEEN JOKU AIKA SITTEN,MYÖS HIHNAPYÖRÄ.MULLA OLI 3:LLA KIINNI,KAKS PUMPUSSA YKS LATURISSA.AJOISTA PUHEEN OLLEN, MULLA MENI NOIN 2,5 TUNTII.PISIN AIKA MENI ALUSSA JEESUSTELLESSA JA USKOKIN MEINASI LOPPUA MUTTA SITTEN MUISTIN ETTÄ, MÄHÄN OLEN VANKKA ATEISTI VAIKKA KIRKKOON KUULUNKIN JA SIIT SE SITTEN LÄHTI.