Sivu 1/1

1. WEST CAMP MEET RAUMA

Lähetetty: 09 Helmi 2007, 23:04
Kirjoittaja BUMBA
Se olis sitten RAUMAA,ja hyvää miitinkiä tarjolla :!: Seuraavassa kerho lehdessä pitäis tulla lisä infoa!!Ja päivitellään tännekin kun saadaan JONEN kanssa sovittua asiasta lisää :wink:

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 19:54
Kirjoittaja Sippe
Me pykätä yhes kokko semmone lyst, misä o hyvä oll ja saa kans gaikkest parhamaf fiilikse!
Jot tervtulo Raumal ja merem barttall!
:) :)

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 21:34
Kirjoittaja BUMBA
Hyvä sippe,näin toimitaan :wink:

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 22:48
Kirjoittaja Micke
Sippe kirjoitti:Me pykätä yhes kokko semmone lyst, misä o hyvä oll ja saa kans gaikkest parhamaf fiilikse!
Jot tervtulo Raumal ja merem barttall!
:) :)
Saisko tuo teksti suomeksi? :D :D ei leikki van kyllä mä ymmärsin suurin osaa ja tulemme Raumalle jos on vaan mahdollista :D

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 00:29
Kirjoittaja BUMBA
Mähän sanoin micke jämillä et jos et tule,tullaan porukalla hakemahan sut raumalle 8)

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 01:49
Kirjoittaja dieseli
tottahan kaikki tulee raumalle.taikka ainakin mää tuun :D :D :D :D

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 15:44
Kirjoittaja kaimasa
saas nähä miten käy, saisko viikonlopun vapaaksi...pitkä on kyl matka mut YRITETÄÄN!!!

Rauma

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 21:28
Kirjoittaja jambalaya65
Mikä pitkä matka? Johan te olette valmiiks melkein 100km lännemmässä kuin me täällä Savon takaperiferiassa. Ja heinäkuun viimeinen viikonloppu se vasta pitkä matka on kun taas pääsee Norjaan, lue Masa ULKOMAILLE

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 20:17
Kirjoittaja BUMBA
Jaaha immeiset RAUMAN MEETINKI lähenee,saatihin tänään arvovaltaisia vierahia RAUMALLE.... EAGLE perheineen laskeutu pelipaikalle ja käytihin kattomassa paikat,loistavat paikat on MEETINKIN pitämiseen 8) eli kesän ensimmäinen lähenee tuota pikaa kaikki paikkalle sankoin joukoin!!!Sähköä ym riittää ja sisällä mahtuu bilettään vaikka satahis vanhoja ämmiä puukot seljäs.....tilaa ym piisaa!!!! :wink:

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 21:40
Kirjoittaja Micke
Joo kuulin tänään Eaglelta että se on tosi komea paikka että kai se on pakko tulla :D :D

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 09:30
Kirjoittaja Anut
Kyllähän uusi Meeting paikka pitääpi tulla testaamaan ja aloittaa KESÄ!! 8) kunhan nyt tuolta Tallinnan matkalta rantautuu.....

Lähetetty: 22 Touko 2007, 17:19
Kirjoittaja BUMBA
PIKKASEN LISÄYSTÄ MEETINKI TAPAHTUMAAN:

JA ISIT JA ETENKIN ÄIDIT MUISTAKAA KÄYTTÄÄ HYVÄKSENNE PAIKALLA OLEVIA LASTENHOITAJIA(LAPSIPARKKI)LÖYTYY,ON JÄRKÄTTY PITKÄ LISTA LAPSILLE OHJELMAA ETTÄ AIKUISETKIN PÄÄSEE OTTAAN VÄHÄN RENNOMMIN!!

--AAMUPALAA TARJOILLAAN LAUVANTAINA KLO:8-11 (säästyy naisilta tuo aamu kokkauksen vaiva)

-HINTA 5e(aikuiset) ja (lapset 2.5e)ALLE 12V

-JA KOKOILLAN PE JA LA ON SAATAVILLA GRILLI ANNOKSIA YM SUORAAN KEITTIÖSTÄ.

--PAIKALLA MYÖS TATTOO ARSKA JOKA TEKEE KOHTUU HINNALLA KUVIA VAIKKA KOKO KROPAN TÄYTEEN:=

http://www.arskasinkart.fi

NÄHDÄÄN RAUMALLA!!!

tere vaan kaikille

Lähetetty: 24 Touko 2007, 19:29
Kirjoittaja baby
moro. kai sitä ny sit tullaan raumalle koko porukan voimilla.
(ai että lapsiparkki...............??.)

Lähetetty: 25 Touko 2007, 00:37
Kirjoittaja T-roy
"En ole katkera mutta kuitenkin..."
Itellä alilämpöö edelleen 35.7 C ja
muija lauantaina töissä klo 15:sta saakka. :cry:

Lähetetty: 25 Touko 2007, 11:28
Kirjoittaja Anut
Lahdesta startataan klo 13.00 jälkeen, kunhan tuo Mikkeli/Haukivuori linja pääsee tänne asti ja vorssassa pongataan loput......
Näkyillään siis illalla :lol:

-kukon poppoo-

Re: tere vaan kaikille

Lähetetty: 25 Touko 2007, 13:59
Kirjoittaja BUMBA
baby kirjoitti:moro. kai sitä ny sit tullaan raumalle koko porukan voimilla.
(ai että lapsiparkki...............??.)
Ei se sulle ole tarkoitettu BABY se on perheen pienimmille :wink:

Lähetetty: 25 Touko 2007, 14:17
Kirjoittaja Micke
Me lähdemme tunnin kuluttua 15.15 kun Johan tulee koulusta :D :D

Lähetetty: 27 Touko 2007, 15:37
Kirjoittaja Juge
Kiitoksia vaan olihan taas melkoset kekkerit :D

Lähetetty: 27 Touko 2007, 17:11
Kirjoittaja juha
Hyvä oli saunakin...
Varsinkin kun tällä kertaa ei ollut mitään turhanpäiväisiä kiuluapäähänpanijoita sekaan änkeämässä... Ne tais olla kaikki ajaneet erkkolalla laiturin nokkaan istumaan...

Lähetetty: 27 Touko 2007, 17:11
Kirjoittaja Ulla
Joo - kiitokset vaan meidänkin perheeltä. Oli hyvät pippalot, kiitokset Bumballe! On tosi kiva nähdä uusia paikkoja.

Baarista ei juomat loppuneet ja sauna oli hyvä, mitäs sitä muuta ja kelitkin suosi meitä :D Kiitokset Sipelle saunamajurin hommasta, se oli tekniikkalaji. Ja erikoisterveiset kaikille häjyille naisille!!! :lol:

t. Ulla&Kari 8) 8)

Lähetetty: 27 Touko 2007, 20:42
Kirjoittaja Sippe
Kaikki taitavat olla jo pikkuhiljaa onnellisesti kotiutuneet.

Kiitos vaan kaikille, ihanille ihmisille, joitten kanssa sai taas viettää hauskan viikonlopun. :D

Lähetetty: 27 Touko 2007, 21:46
Kirjoittaja Micke
Kiitokset sinne Rauman suuntaan myös meiltä, oli mukava meetinki

Lähetetty: 28 Touko 2007, 15:35
Kirjoittaja BUMBA
Kiitos kaikille osallistujille ilman teitä lukuisia vieraita pitkin suomen niemeä ei olis bileet onnistuneet :wink:
Oli sellaaset nelkympiset et taitaa jäärä keinu tuolihin asti muisteltavaa 8)

Ja erityis kiitokset VAiN HÄJYJEN PORUKKA.........KIITOS!!!!!

Lähetetty: 28 Touko 2007, 19:26
Kirjoittaja ßlizzard
Berkules Bumba Bistitpä Bystyyn Buenot Bibbalot... BRAVOO 8)

Lähetetty: 29 Touko 2007, 16:41
Kirjoittaja jari
juu kiitokset vaan järjestäjille ja Bumpallalle :!: Bumpa välitätkös kiitokset myös tatska-arskalle

Lähetetty: 30 Touko 2007, 17:16
Kirjoittaja kimmo
Susannan puolesta kiitos "aarteenetsijöille".
Tärkeintähän ei ole voitto vaan eka palkinto, ja sehän katosi leikin tiimellyksessä. Tytön ilme oli näkemisen arvoinen, kun posteljooni toi kadonneen mitalin kotiin. Kiitos

Lähetetty: 30 Touko 2007, 19:21
Kirjoittaja BUMBA
Oleppa hyvä :wink:

Lähetetty: 02 Marras 2007, 12:33
Kirjoittaja Toke
ikäviä uutisia eli viime yönä paloi tuosta naapurista helon kestikievari maan tasalle, ei jääny muutaku kiviseinät pystyyn :(

Lähetetty: 02 Marras 2007, 18:00
Kirjoittaja Sippe
Oli kyllä hätkähdyttävä ja surullinen uutinen.
Itsekin siitä vielä Torstaina ohi ajelin ja sinne päin katselin.
Rakennus sopi niin hyvin niihin maisemiin. :(

Lähetetty: 02 Marras 2007, 21:26
Kirjoittaja BUMBA
joo,sinne kärys koko sonta..maantaselle :evil: :evil: harmittaa veikon puolesta :(