Sivu 1/1
Antenni
Lähetetty: 16 Helmi 2007, 17:03
Kirjoittaja Zami
Mihinkäs vanissa vois laittaa antennin? Nyt sisällä elektroninen antennin tuulilasissa, mutta rätisee kanavat niin pirusti että lähtee järki.
Olen ajatellu bumerangia, mutta kuuluuko siitä radio? Löysin myös vanhan piuhan radion puolelta, mutta en löydä toista päätä. Ei tarvisi vetää uusia piuhoja jos löytäis vanhan. Jossain kuvassa oli vasemmassa etukulmassa siinä tuulilasin edessä, mutta miten on teillä?
Lähetetty: 16 Helmi 2007, 18:14
Kirjoittaja Juge
mulla oli etulokaris ja kuulu hyvin ,mutta maalauksen yhteydessä lähti reikä ja antenni, tällä hetkellä mulla on käytössä bumerangi antenni jossa 12v antennivahvistin.
vahvistimessa on tv lähtö ja radio lähtö,ja kyllä se radio suht hyvin kuuluu vaikkeikaan täydellisesti

Lähetetty: 16 Helmi 2007, 21:39
Kirjoittaja jykä-68
mulla on oikeen puolen etulokaris ja kuuluu tosi hyvin
Lähetetty: 16 Helmi 2007, 22:49
Kirjoittaja iikka
Mullakin oikeella puolen antenni, mutta mankasta johtuen ei oikein välillä ratio kuulu...

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 10:41
Kirjoittaja Zami
Tarttee ottaa sitte porakone ja tehdä se reikä siihen nokkaan.
Muttaku ei millään malttais. Se bumerangi kiinnostais edelleen, mutta jos sillä ei kuulu täydellisesti niin unohdetaan se sitte.
Kiitos
Lähetetty: 17 Helmi 2007, 11:06
Kirjoittaja Miksu
Joo mullakin on siin abbarin etulokaris ja kuuluu hienosti.
Lähetetty: 17 Helmi 2007, 21:49
Kirjoittaja ßlizzard
pistä sit samantien sähköantenni, ite tein niin ja oon tyytyväinen

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 16:23
Kirjoittaja riisseli
Ja täällä taas tyhmänä kysellään et mistähän löytyis sopiva sähköantenni

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 17:22
Kirjoittaja ßlizzard
autotarvikeliikkeistä löytyy sähvöantenneja

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 18:05
Kirjoittaja liippari
Laita Blaukkarin ikkuna-antenni. On tosi hjuva, mulla oli tuommonen ex autossa.
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... cts_id=271
Lähetetty: 19 Helmi 2007, 21:12
Kirjoittaja karaVANNARI
Lähetetty: 19 Helmi 2007, 22:00
Kirjoittaja Juge
kuuluuko tuolla oikeasti,mullon jotain vastaavia ollu ja ne per.....ä

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 06:37
Kirjoittaja liippari
Juge kirjoitti:
kuuluuko tuolla oikeasti,mullon jotain vastaavia ollu ja ne per.....ä

Kuuluu ihan oikeesti.
Noita ikkuna-antenneja on halpoja ja sit on hyviä. Toi blaukkarin antenni on hyvä.
Lähetetty: 20 Helmi 2007, 21:34
Kirjoittaja Chevy-74
2 kpl lasikuitupiiskoja katolla etuosassa, ja hyvin kuuluu.