Sivu 1/1

Jenkit tulee suomeen, grillaamaan Ulvilaan 19.pv

Lähetetty: 16 Kesä 2007, 13:32
Kirjoittaja Kapu
Amerikkalaiset ystävämme Luna ja Astro saapuvat suomeen 19.6. tiistaina.

West Vanners grillaa Ulvilassa klo 19.30. Kaikki lähi (ja kauko :D ) alueen vannarit ovat tervetulleita.

Tiedän että Porinkin seudulle on tullut uusia jäseniä, joita ei ole koskaan ennen tavannut. Jos ei ole koskaan käynyt miitingeissä, niin nyt olisi hyvä tilaisuus tutustua porukkaan.

Jos olet tulossa, laita viesti pääluvusta numeroon 045-6336403 että tiedän varata tarpeeksi pihvejä :) Omat juomat mukaan.

Laitan paluuviestinä osoitteen.

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 22:47
Kirjoittaja juha
Kiitokset!!

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 10:39
Kirjoittaja jari
erittäi paljon kiitoksia!