Sivu 1/1
Whole Week Meet
Lähetetty: 20 Kesä 2007, 09:37
Kirjoittaja mikki

Manse Vans voorumissa hiukkasen tiatoo koko viikon reissust...
Poikekkaa kattomas ja tervetuloa reissaamaan Mansen ja Turkkulaisten pähkäilemälle tapahtumalle...
Terveisin Mikki vtcf member 365, manse member 3...
Lähetetty: 20 Kesä 2007, 19:10
Kirjoittaja ßlizzard
Non niin raotetaanpa hiukan tuota "reikäviikon" runkoa.
Lähtöhän on siis Juupavaarasta ja alustava reittisuunnitelma siitä eespäin on Halli-Länkipohja-Padasjoki-Asikkala-Lahti-Riihimäki-Tammisaari-Hanko-Kemiö... Ja matkanvarrelle on suunniteltu perinteisesti kaikenlaisia kivoja yllätyksiä ja tutustumiskohteita.
Siirtymätaipaleet on pyritty tekemään suhteellisen lyhyiksi, että perheen pienimätkin viihtyvät ja ehditään touhuamaan muutakin, kuin istua siinä rakkaassa vanissa. Tervetuloa lämpimästi mukaan. Yöpymiskohteet ilmoittelen vielä tarkemin lähempäna tapahtumaa ja vapaamuotoisia ilmoittautumisia vois laitella mulle esim. txt-viestillä numeroon 044-2959 298
tai s-posti mikki.hautaniemi(at)pp.inet.fi.
siirsimpäs sitä hiukan tännepäin myös

Whole Week yöpymispaikat
Lähetetty: 27 Kesä 2007, 11:19
Kirjoittaja mikki
Viikkomiittingin yöpymispaikat ovat Juupavaaran jälkeen seuraavanlaiset: sunnuntai-illasta Mainiemi Caravan, Padasjoki. Maanantaina Mukkula Camping, Lahti, sekä tiistaina Lempivaaran Matkailukeskus, Riihimäki. Keskiviikosta lähtien mahdollisesti kaksi yötä Hangossa.
Tervetuloa mukaan myös reitin varrelta tai ainakin poikkeamaan tuttuja tapaamaan
Terveisin Mikki p. 044-2959 298
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 14:50
Kirjoittaja Wille
mansen voorumi tekee kuolemaa.
siellä riittää häiriköitä enemmän kuin laki sallii joten suljin sen niin ettei pääse edes lukemaan ennen rekisteröitymistä.
kunhan saan netti yhteyteni toimimaan niin keskityn taas näihin nörttijuttuihin ja selvittelen voorumit kuntoon
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 20:44
Kirjoittaja ßlizzard
abaut tommone reitti ois tarkotus kahlata viikon aikana
http://www.eagle-no1.fi/smf/index.php?a ... h=93;image
Sekaan vaan!!!
Lähetetty: 02 Heinä 2007, 11:41
Kirjoittaja SaMMy

Lähtökuoppia jo kaivetaan...startataan puolen tunnin päästä Jyväskylästä tavoittelemaan vaniletkaa...

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 19:41
Kirjoittaja Wille
920km takana ja kotona ollaan, ISO kiitos kaikille mukana olleille ja matkalla mukaan tarttuneille.
Eipä tule tälle porukalle mieleen heti miten voisi viettää viikon rennommin ja hauskemmin.
Kiitos ja kumarrus

Lähetetty: 09 Heinä 2007, 18:35
Kirjoittaja Sippe
Kivat oli reissut ja muutenkin mukavaa hyvän porukan kanssa.
Erityiskiitokset myös kaikille Bobby koiran taluttajille

Lähetetty: 09 Heinä 2007, 18:54
Kirjoittaja ßlizzard
joo tosi iso kiitos kaikille jotka roikkuvat mukana... norskeillakin oli kivaa

Uusiks taas joskus

Lähetetty: 09 Heinä 2007, 21:28
Kirjoittaja klmara
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 16:11
Kirjoittaja mikki

Kiitokset kaikille reissussa olleille! Mukavat ihmiset ja hyvä reissuhenki tekivät tästäkin pitkästä miitistä todella hienon, jopa pitempäänkin tässä joukossa olisi viihtynyt

Norjalaiset ystävämmekin tulivat tutuksi ja isot viikingit todettua todella kivoiksi ihmisiksi

Eiköhän tällekin tapahtumalle ole jatkoa taas tulevaisuudessakin uusin kujein ja reitein!
-Mikki-
Lähetetty: 13 Heinä 2007, 22:39
Kirjoittaja TIIKERI
Lähetetty: 13 Heinä 2007, 23:25
Kirjoittaja ßlizzard