Sivu 1/1
juhannus auringossa
Lähetetty: 25 Kesä 2007, 23:37
Kirjoittaja Kapu
Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita

Lähetetty: 27 Kesä 2007, 18:03
Kirjoittaja TIIKERI
Kerro amerikan pojille terveisiä ja kiitoksia myös minulta,oli hauska reissu kokonaisuudessaan
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 03:24
Kirjoittaja blackfoot
Onhan se kiviseinään varmasti lysti kirjoitella,eri asia onhan nuo jotka sotkevat VR.n vaunuja sekä urbaania betoniseinää epäselvillä töhryillä.Nyt saisi kyllä hävetä asianosaiset,aikuiset ihmiset

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 08:51
Kirjoittaja Regency
Onko toi oikeasti sinne tehty maalaus vai joku kuvamanipulaatio-hässäkkä...?

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 09:11
Kirjoittaja Taija
Samaa mietin minä kun ton näin... Ei kai kukaan nyt oikeasti kivimuuriin mene kirjoittamaan

heh
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 09:29
Kirjoittaja Kapu
Suckers...

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 10:17
Kirjoittaja Juki
suckers el (the ~; mon) 1 imurikalat (heimo Gobiesocidae) 2 kempit (heimo Psyllidae), lehtikempit (heimo Psyllidae)
Ahaa...siis joku kala on syyllinen ja Luna vaan putsaa????
Oliks lisää kuveja?
kuvia löytyy
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 13:25
Kirjoittaja Kapu
Kuvia on
http://www.kuvaboxi.fi
tunnus 0456336403
salasana chevy
Katteelkaa, sinne oli Ristokin laittanu jo omiansa. Kiitos Risto.
Sinne voi ladata itte myös...
Lähetetty: 28 Kesä 2007, 20:41
Kirjoittaja jari
kiitos taas kapu hyvistä kuvista

kuveja
Lähetetty: 29 Kesä 2007, 00:20
Kirjoittaja Kapu
No noi on Astron ottamia... ja ihan kaikki ei oo Ahvenanmaalta, jotkut ehkä jopa huomas...

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 00:45
Kirjoittaja Regency
OK...Nyt näytti paremmalta.

Lähetetty: 30 Kesä 2007, 03:09
Kirjoittaja Miksu
Noh, minnee en päässy

mut yritin kuiteskii auringossa olla (talonkatol) persus palo ja kateeks kävi ahvenanmaan kulkioita. Mut sama aurinko se sielkii kait

Re: juhannus auringossa
Lähetetty: 18 Heinä 2007, 18:56
Kirjoittaja juha
Kapu kirjoitti:Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita

Kari, vanha kissantappaja iski jälleen... Nyt se tuhos muinaismuistomerkin...
Kait toi maalattu on, eihän valokuvaaja nyt mistään photoshopista ikinä kuullut ole...
cat carrier
Lähetetty: 19 Heinä 2007, 10:54
Kirjoittaja Kapu
Jää tätä se Juha muisteli.... Pistetään nyt taas tähän ihmisten kiusaks

Re: juhannus auringossa
Lähetetty: 24 Tammi 2008, 14:22
Kirjoittaja karivanner
Payback is a bitch 
Re: juhannus auringossa
Lähetetty: 24 Tammi 2008, 19:57
Kirjoittaja iikka
Re: juhannus auringossa
Lähetetty: 25 Tammi 2008, 03:42
Kirjoittaja magenta
Moi
Mitä noi on tossa korotuksessa ?
Siis kuvaboxin Ahvenanmaa kansiossa alahelmastaan vihreä Chevy.
Mika
Re: juhannus auringossa
Lähetetty: 25 Tammi 2008, 10:37
Kirjoittaja karivanner
Taidat tarkoittaa Jorin autoa (siellä on monta Ahvenanmaa kansiota...)
Valojahan ne....