Sivu 1/1

juhannus auringossa

Lähetetty: 25 Kesä 2007, 23:37
Kirjoittaja Kapu
Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita :)

Kuva

Lähetetty: 27 Kesä 2007, 18:03
Kirjoittaja TIIKERI
Kerro amerikan pojille terveisiä ja kiitoksia myös minulta,oli hauska reissu kokonaisuudessaan

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 03:24
Kirjoittaja blackfoot
Onhan se kiviseinään varmasti lysti kirjoitella,eri asia onhan nuo jotka sotkevat VR.n vaunuja sekä urbaania betoniseinää epäselvillä töhryillä.Nyt saisi kyllä hävetä asianosaiset,aikuiset ihmiset :shock:

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 08:51
Kirjoittaja Regency
Onko toi oikeasti sinne tehty maalaus vai joku kuvamanipulaatio-hässäkkä...? :evil:

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 09:11
Kirjoittaja Taija
Samaa mietin minä kun ton näin... Ei kai kukaan nyt oikeasti kivimuuriin mene kirjoittamaan :roll:

heh

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 09:29
Kirjoittaja Kapu
Suckers... :wink:

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 10:17
Kirjoittaja Juki
suckers el (the ~; mon) 1 imurikalat (heimo Gobiesocidae) 2 kempit (heimo Psyllidae), lehtikempit (heimo Psyllidae)

Ahaa...siis joku kala on syyllinen ja Luna vaan putsaa????
Oliks lisää kuveja?

kuvia löytyy

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 13:25
Kirjoittaja Kapu
Kuvia on http://www.kuvaboxi.fi

tunnus 0456336403
salasana chevy

Katteelkaa, sinne oli Ristokin laittanu jo omiansa. Kiitos Risto.
Sinne voi ladata itte myös...

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 20:41
Kirjoittaja jari
kiitos taas kapu hyvistä kuvista :wink:

kuveja

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 00:20
Kirjoittaja Kapu
No noi on Astron ottamia... ja ihan kaikki ei oo Ahvenanmaalta, jotkut ehkä jopa huomas... :wink:

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 00:45
Kirjoittaja Regency
OK...Nyt näytti paremmalta. :P

Lähetetty: 30 Kesä 2007, 03:09
Kirjoittaja Miksu
Noh, minnee en päässy :( mut yritin kuiteskii auringossa olla (talonkatol) persus palo ja kateeks kävi ahvenanmaan kulkioita. Mut sama aurinko se sielkii kait :D

Re: juhannus auringossa

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 18:56
Kirjoittaja juha
Kapu kirjoitti:Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita :)

Kuva
Kari, vanha kissantappaja iski jälleen... Nyt se tuhos muinaismuistomerkin...
Kait toi maalattu on, eihän valokuvaaja nyt mistään photoshopista ikinä kuullut ole...

cat carrier

Lähetetty: 19 Heinä 2007, 10:54
Kirjoittaja Kapu
Jää tätä se Juha muisteli.... Pistetään nyt taas tähän ihmisten kiusaks :)

Kuva

Re: juhannus auringossa

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 14:22
Kirjoittaja karivanner
Kuva

Payback is a bitch :)

Re: juhannus auringossa

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 19:57
Kirjoittaja iikka
:lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

Re: juhannus auringossa

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 03:42
Kirjoittaja magenta
Moi
Mitä noi on tossa korotuksessa ?
Siis kuvaboxin Ahvenanmaa kansiossa alahelmastaan vihreä Chevy.
Mika

Re: juhannus auringossa

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 10:37
Kirjoittaja karivanner
Taidat tarkoittaa Jorin autoa (siellä on monta Ahvenanmaa kansiota...)

Valojahan ne....