Sivu 1/1

haapsalu

Lähetetty: 01 Tammi 2008, 02:53
Kirjoittaja mjkat
näin vuoden vaihteessa ajattelin kysellä american beatystä,että onko kellään tietoo millon se on ja pitääkö sinne ilmottautua ennakkoon. Ja onko sinne päin lähtijöitä montakin autokuntaa vai me vaan?

Lähetetty: 01 Tammi 2008, 17:17
Kirjoittaja karaVANNARI
Mulla kans kiinnostus kova ois mennä sinne 8)

Miettiny vaan että jos tuon kopin viittis ottaa matkaan ku ei kerkee tälle talvea rakenteleen vanihi kunnollisia makuu/wc/keittiö/olohuone/suihku jne tiloja :lol:

Kai sitä saa täältä lukea kuka ja mite väki meinaa mennä jos sitä uskaltautuis matkaan :roll:

Lähetetty: 01 Tammi 2008, 18:02
Kirjoittaja Juge
kyllä mekin ollaan vähä sinne menossa ilmeisesti pelkällä autolla
tuonne sivulle pitääs tulla tietoa jossain vaihees http://www.american.ee

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 10:56
Kirjoittaja Taija
Sinne ei tarvitse mitenkään ilmoittautua vaan kannattaa varata majoituspaikka ajoissa, koska koko kaupunki on silloin täynnä. Itse tapahtumahan on "Linnanpihalla". Yleensä se on ollut heinäkuun puolessavälissä. Me ollaan oltu siellä jo kelmena kesänä :)

Re: haapsalu

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 11:10
Kirjoittaja Juge
itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08

Re: haapsalu

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 17:57
Kirjoittaja TIIKERI
Oishan tuonne kiva lähteä,kattomaan muolimmaa
Aikahan sen sitte näyttää.....ainakin minun kohdalla

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 12:20
Kirjoittaja tumppi
eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita :lol:

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 12:34
Kirjoittaja Anut
Suosittelen, oltiin viime vuonna ja oli tosi mahtava tapahtuma, tosin nyt ajateltiin olla 3 yötä ja jäädä katsomaan sunnuntaina vielä kiihytyskisat vanhalla lentokentällä :?

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 17:18
Kirjoittaja TIIKERI
tumppi kirjoitti:eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita :lol:
On se kiva,kun sain taas kyydin :lol: :lol: :lol: ennakkoon,eikä alkoholilla ollut ees osuutta
Hämmästyimpäs itsekin vikaa lausetta :shock:

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 20:02
Kirjoittaja mjkat
tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja :D :D :lol: :lol: :D :D :wink:

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 20:24
Kirjoittaja Makseli
Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.

T:Maskeli

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 21:05
Kirjoittaja TIIKERI
mjkat kirjoitti:tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja :D :D :lol: :lol: :D :D :wink:
Kyllähän se passaa jotta lautalle ajan,MUTTA KUKA sen ajaa siitä eteenpäin :lol: :lol: :lol:

Re: haapsalu

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 21:54
Kirjoittaja Juge
Makseli kirjoitti:Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.

T:Maskeli
ookko kattonu mikkä on samaan aikaan jos mennään jatkaan sitä baarikierrosta

Re: haapsalu

Lähetetty: 12 Tammi 2008, 12:47
Kirjoittaja dieseli
missäs meinaatte majailla ton reissun aikana.vois vaikka itekkin koittaa päästä matkaan :D :D :D :D

Re: haapsalu

Lähetetty: 12 Tammi 2008, 22:11
Kirjoittaja Makseli
Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..

Re: haapsalu

Lähetetty: 12 Tammi 2008, 23:36
Kirjoittaja Juge
Makseli kirjoitti:Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..
sepäse :mrgreen:

Re: haapsalu

Lähetetty: 15 Tammi 2008, 12:42
Kirjoittaja Makseli
Muistatko ottaa lamppu raudan mukaan viikonloppuna ja valot. Ja mieti hintaa niille..

Re: haapsalu

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 11:43
Kirjoittaja Anut
Jos jotain kiinnostaa majoitus haapsalusta, olen perumassa kolmea huonetta tänään : kongohotel@hot.ee
Saatiin sellainen vierastalo majoitus

-Anu-

Re: haapsalu

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 19:15
Kirjoittaja T-roy
Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.

Re: haapsalu

Lähetetty: 07 Helmi 2008, 22:55
Kirjoittaja kaimasa
mäki haluisin lähtee mut en uskalla ajaa vanilla...

Re: haapsalu

Lähetetty: 07 Helmi 2008, 23:17
Kirjoittaja TIIKERI
kaimasa kirjoitti:mäki haluisin lähtee mut en uskalla ajaa vanilla...
Minäkin pelkään jotain,TAKAISIN TULEMISTA :lol: :lol: :lol:

Re: haapsalu

Lähetetty: 08 Helmi 2008, 09:56
Kirjoittaja Anut
sekaan vain!! ei ole Tallinnasta kuin reilu 100km (tosin en suostu itsekkään ajamaan) :oops:

Re: haapsalu

Lähetetty: 08 Helmi 2008, 10:44
Kirjoittaja tuikku
T-roy kirjoitti:Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Juge kirjoitti:itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08

Re: haapsalu

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 17:13
Kirjoittaja magenta
Moi
Kiinnostusta saattaisi olla.

Mitenkäs nuo laivaliput on maksanut ?

Mitekäs tuo majoitus on hoitunut aikaisempina vuosina ?
Onko joku leirintä-alue ?

Visiitti Riikaan voisi myös tulla kysymykseen tapahtuman jälkeen.

Mika

Re: haapsalu

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 22:19
Kirjoittaja mjkat
meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv

Re: haapsalu

Lähetetty: 26 Helmi 2008, 10:31
Kirjoittaja Juge
mjkat kirjoitti:meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv
taidatte olla oikeen hotellissa ku nuon paljon makso :mrgreen:
nimim. 40€/yö/perhe

Re: haapsalu

Lähetetty: 26 Maalis 2008, 23:11
Kirjoittaja Juge
näytti olevan pääesiintyjät Peer Gunt ja Hanoi Rocks ja muita suomalaisia bändejä

Re: haapsalu

Lähetetty: 26 Maalis 2008, 23:14
Kirjoittaja Juge

Re: haapsalu

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 17:48
Kirjoittaja karaVANNARI
Misä kukaneki meinaa majottua :?:

Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa :roll:

Re: haapsalu

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 18:24
Kirjoittaja magenta
Moi
Kattelin tuossa Tallinkin hintoja:
Meno:
Jos lähtee perjantaina 22.30 Auto hinta 40,- hlö. 23,-
Muuten auto 65,- hlö 38
Myös torstaina auto 40,- hlö 23,- reittejä.

Paluu:
Sunnuntaina kaikki autot 65,- hlö vaihdellen lähinnä 38,-
Maanantaina 7.30 ja 13.30 auto 40,- hlö 23,-
Muuten lähinnä 65/38,-

Jos autossa on 2-5 hlö -15%

Eli jos lähtis perjantain yövuorolla ja tulis maanantai aamuna vani + 2 hlö:
2x40+4x23=172-15%=146,20

Mielenkiintoista olisi tietysti miten toimii esim. 10 matkan sarjalippu,
jos saisi lähtemään 5 autoa...

Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?

Mika

Re: haapsalu

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 20:58
Kirjoittaja Juge
karaVANNARI kirjoitti:Misä kukaneki meinaa majottua :?:

Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa :roll:
mä varasin endla hostels:sta neljä kämppää muistaakseni ja en oo varma olisko yksi kahen hengen huone vapaa,ja sinne piti ainakin vielä muutama huone jäädä vapaaksi.
eikä hinnat päätä huimannu,ja vielä jos tuttuja on koko hostelli täynnä niin on paljo mukavampaaki
tuolta kannattaa kysästä puhuu suomea jotenkin http://www.info@endlahostel.ee

Re: haapsalu

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 21:00
Kirjoittaja Juge
Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?

Mika[/quote]

siinä linnan vieressä on metsä missä paikalliset ja jokku suomalaiset nukkuu autossa,
tiivis ja mahtava tunnelma. ei sähköä ja vessoja rajoitetusti

Re: haapsalu

Lähetetty: 28 Maalis 2008, 11:47
Kirjoittaja Anut
Ja löytyy Haapsalusta myös leirintä-alue, tosin taisi olla muutaman km päässä keskustasta.

Re: haapsalu

Lähetetty: 30 Touko 2008, 08:21
Kirjoittaja karaVANNARI
Elikkäs Hki-Tallinna 7-8.7 pitäs yli päästä mistä kannattas kyytiä kysellä :?:

Vani+4henkee :!:

Ois myös tuo Haapsalu - Saarenmaa - Hiidenmaa lautat (Mite Millo Palioko) :shock: :shock: :shock:

Oisha se helepompi jos vähä ois tietooki mukana ku tarkotus ois tuo saaristo käyä kattoo :shock: turisti :shock: turisti :shock: turisti

Re: haapsalu

Lähetetty: 30 Touko 2008, 22:41
Kirjoittaja Pia
Löytyy ihan kiva leirintäalue kaupungin ulkopuolelta, kuitenkin läheltä. Suomalaispapparaisen pitämä, ja ihan siisti. Kandee kattoo Haapsalun kaupungin nettisivuja, en muista nyt sen campingin nimeä. Ollaan oltu siellä pari kertaa ja hyvin on kaikki toiminu. Ukko on ohjannu meidät alueen peränurkkaan ni on saatu olla rauhassa karavaanareilta ( tai sitten ne meiltä:) )

Re: haapsalu

Lähetetty: 31 Touko 2008, 00:16
Kirjoittaja crashline
Mäkin haluun lähtee!!!! Tahtoo mukaan :D
Omalla autolla tietenkin, pitääkö muuten tehdä jotain paperi hommia etukäteen kun on autolla menossa ulkomaille?

Re: haapsalu

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 17:42
Kirjoittaja karaVANNARI
Nyt ois vesikyyti selevä eckerö Hki-Tallinna meno 7.7 paluu 13.7 250€ (vani+4henkee) ja sai niitä POONUKSIAKI :wink:

Yks kaveri meinas että ns maatilamatkailuisa yöpyy edukkaasti ja syö hyvi :!:

Sillä taktiikalla mennää että yöpyy autos jos ei leiripaikkaa löyrä :roll:

Kaippa tuolta Saarenmaa/Hiidenmaa osastolta jotn leiri tapasia löytyy toivottavasti :D
Avoimi mielin niin ei tuu pettymyksiä :wink: :wink: :wink:

Ja tuo american beauty pitäs olla selevä yöpymise osalta :wink:

Re: haapsalu

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 16:14
Kirjoittaja karaVANNARI
Tämmönen löyty netist

http://www.youtube.com/watch?v=TdieP2jcWS0

Onko kellään viteoo tuosta ruisinkista het linkkejä mistä löytyy :?:

Ite sain pörrätä lava dotken peräs jolla oli koko ajan pito onkelmia :wink:

Re: haapsalu

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 22:55
Kirjoittaja crashline
Ehkä sit ens vuonna saa lomat kohilleen. :shock: