Sivu 1/1

Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 16:16
Kirjoittaja -Timi-
Morjens vaan kaikille, jälleen olisi aika ostaa vani itselle, edellinen kun tuli hukattua hätäpäissään... Onkos tämä auto kenellekään tuttu? http://www.nettiauto.com/1722166
Tuota olisi tarkoitus huomenna käydä koeajamassa, ja jos on toimiva peli niinkuin väittävät niin kai se pitää tänne Lohjalle sieltä tuoda... Eli tämä päivä ja ilta aikaa haukkua juuri tuo kyseinen yksilö lyttyyn.... ;)

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 17:15
Kirjoittaja dieseli
näyttäs noista kuvista päätellen että aika kovalla pidolla ollut :D :D :D :D

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 17:34
Kirjoittaja -Timi-
dieseli kirjoitti:näyttäs noista kuvista päätellen että aika kovalla pidolla ollut :D :D :D :D
Missä mielessä? Mun mielestä toi on aika keskitasoa kuvien perusteella, ellei jopa siisti... :)

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 19:45
Kirjoittaja karivanner
nyt täytyy kyllä olla samaa mieltä, että aika pommilta näyttää ainakin kuvissa. Starcraft, mutta raidat puuttuu, eli ollut mätä ja maalattu päälle. Eikä ainakaan kuvien perusteella kovin kummoisesti.

Muoviosat, puskurit ym näyttää ainakin kuvissa ihan rievuilta.

Mutta paikanpäällähän sen tietysti vasta näkee.

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 20:05
Kirjoittaja BUMBA
Näyttää pommilta :roll:

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 20:15
Kirjoittaja Anssi Koljonen

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 20:49
Kirjoittaja -Timi-
Anssi Koljonen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/1718826
En kai mainosta :roll:
Tämä jos lähtee neljällätonnilla niin jo kiinnostaa... ;) Ei vaan, en ole uutta autoa etsimässä... Eiköhän tuo ekassa postauksessa oleva vani kelpaa jos on ajoltaan hyvä... :)

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 23 Tammi 2008, 21:46
Kirjoittaja Jartsa
Itse en lähtisi edes katsomaan kyseistä autoa mutta jokainen ostaa sen minkä tahtoo :shock: ...nuo kuvatkin valehtelee aika paljon...omanikin oli kuin ruusu kuvissa mutta paikanpäällä olikin perunankukkanen :D ...että sillee

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 01:44
Kirjoittaja tumppi
Hirvee hinta tollasesta pommista...sori vaan :cry:

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 11:18
Kirjoittaja magenta
Moi
Tosiasiahan on tietysti se, että kyseessä on 18 vuotta vanha auto.
Nyt riippuu tietysti siitä, että minkälaista autoa on hakemassa. Harrasteautoa roplattavaksi vai luotettavaksi jokapäiväiseksi käyttöautoksi, jolle ei lepopäiviä suoda.

Tuon ikäisessä on roplattavaa se on ihan selvä. Ja varmasti on edelliset omistajat roplannutkin, että voi löytyä minkälaisia virityksiä mistäpäin autoa tahansa. Sähköt, laakerit, maalaus ym...
Oikeastaan se mitä pitäisi ehkä katsoa ei näy kuvissa. Moottorin ja laatikon kunto. Ne on kuitenkin ne isoimmat ja raskaimmat hommat.

Miltä näyttää hydroboostin ja moottorin letkut. Varsinkin moottorin lauhdutinletukuja on nyt kuulunut katkeilevan ja lopputuloksena täystuho.

Mädännäisyysaste, eli miltä pohja näyttää. Ja jos on vedetty massaa, niin sitten pitäisi olla kuvia ennen massan vetoa.

Tuon auton maalaus näyttää ihan jees, mutta miksi on maalattu. Onko ollut se perusvamma, että tehtaan maalit rapisee. Kuskin ovi näyttää eriväriseltä, että onko siinä pikamaalaus epäonnistunut.

Hyvää näyttäisi olevan sisustan yleiskunto. Kaikki näyttäisi olevan ehjää, penkit, verhoilut. Puu osatkin näyttäisi kiiltävän lakasta =)

Noin tuumailtuna, niin näyttää ihan asialliselta vankkurilta. Jos ei ole mätiä.
En kuitenkaan ostaisi ainoaksi autoksi.
Varaisin myös rempparahaa vaikka 2-6.000,-. Ihan vaan, että kun kilahtaa niin ei tarvitse miettiä, että tulipas ostettua paska. Kaikenlaisesta pienestäkin sälästä muodostuu helposti summaa. Satanen letkuihin, toinen jarruihin, jne...

Vastaavasti kun katsoo Anssin vekotinta, niin näyttää vallan priimalta.
Mutta hintakin on tuon samaisen remppa budjetin verran enempi.

Että ei muuta kuin tinkaamaan ja jos suoralla rahalla ostaa niin, niin törkeä tarjous vaan kun munuaiset antaa myöden.
Aiton alkuperäinen hinta on kai ollut jotain 25.000 eur, että aikas hyvin on toisaalta pitänyt arvonsa. Mitä sille sitten tekee tiukkenevat päästöverotukset... Mutta samaa muistaakseni sanottiin jo 80-luvulla.

Mika

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 17:45
Kirjoittaja TIIKERI
Käytiin työn ohessa kattoo,niin eipä ollu häävi laitos
Itse en ostaisi
MUOKATAAN NYT SEN VERRAN,ETTÄ ONNEKSI OLKOON "UUDESTA AUTOSTA"

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 18:01
Kirjoittaja Anssi Koljonen
No tossa mun autossa on laatikko rempattu 310tkm kohdalla ja alakerta rengastettu ja laakeroitu jossain olikohan 320tkm.
Tarkat lukemat huoltokirjassa.(mittarissa nyt 349tkm)
Maalattu auto on sen takia kun edellinen omistaja rupesi korjaamaan vähän ja mopo lähti hanskasta.

Edit:Mahtaakos Tumppi tarkottaa tota alkuperästä vai minun "pommia"?

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 18:16
Kirjoittaja -Timi-
No tuo tuli nyt si haettua, aika paljon on laittoa mutta laitettavaksi se ny si hommattiin... :) Ja hinnasta toki sai hiukan tingittyä...

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 19:22
Kirjoittaja baby
onnea ja tervetuloa joukkoon hyvääään...,,,,,,,,,,,

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 19:35
Kirjoittaja dieseli
toivottavasti sait tingattua oikeen kunnolla.kuvien perusteella töitä aika paljon tiedossa.saattaa olla että kuvat toki valehtelee mutta yleensä kuvissa näyttää siistimmälle kun mitä todellisuudessa on :D :D :D

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 24 Tammi 2008, 22:56
Kirjoittaja -Timi-
No tingattua sain mielestäni riittävästi, ja tokikin tiedän että laittoa on... Mutta eipä mulla ennenkään ole näyttelyautoja ollut... ;) Sisältähän tuo on yllättävänkin siisti, mitä ny kuskin jakkaran verhoilu on riekaleina, mutta jopa sen penkin sähkötkin toimii... :) Ja suuttimet tuohon on kuulema vaihdettu, ja eberi uusittu sekä ilmastoinnin nesteet lisäilty kesällä... Ja takaosastolla olevasta kattolokerosta löytyi jopa haynesin vaihteisto-opus, sekä kasa vanhoja vaihteiston osia.. Että kai sille jotain hyvääkin on tehty... :) Ja noista starcraftin teipeistä sen verran, minkätakia lie, mutta pois olivat revitty... En usko että koko autoa on päällemaalattu, ainakin kaikki teipin reunajäljet näkyi vielä.. Niin huonoja pohjia en edes minä osaa tehdä... :D
Oikea takakylki siitä on pikkasen kolaroitu, ja lisäilty päälle noin 10kg kittiä, lievä perunapelto siis... :) Ja kuskin ovi on vaihdettu jossain vaiheessa, se ei ole lähellekään oikean värinen...
Mutta eiköhän tuosta vielä ihan hyvä tule... :)


Ja kiitoksia onnitteluista, kyllä mun ny kelpaa... ;)

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 00:11
Kirjoittaja TIIKERI
tumppi kirjoitti:Hirvee hinta tollasesta pommista...sori vaan :cry:
Anssi Koljonen kirjoitti:No tossa mun autossa on laatikko rempattu 310tkm kohdalla ja alakerta rengastettu ja laakeroitu jossain olikohan 320tkm.
Tarkat lukemat huoltokirjassa.(mittarissa nyt 349tkm)
Maalattu auto on sen takia kun edellinen omistaja rupesi korjaamaan vähän ja mopo lähti hanskasta.

Edit:Mahtaakos Tumppi tarkottaa tota alkuperästä vai minun "pommia"?
VOISIN 100% varmuudella sanoa,että TUMPPI tarkoitti tuota valmiiksi myynnissä olevaa auto jota -timi- harkitsi

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 03:32
Kirjoittaja magenta
Moi
Ja onneksi olkoon Timi =)))
Tänne vaan sitten viestiä jos tulee tenkkapoo
tai tarinaa miten on mikäkin remppa onnistunut =)
Paljon kuvia saa ottaa !

Tuosta maalauksesta, että onko nykyinen väri vedetty teippien päälle ?
Onko noi Starcraft raidat teippiä ?
Itellä on tuo Jasu joskus, ainakin osittain, uudelleen maalattu ja minusta näyttää, että ne raidat on maalattuja...
Toisaalta sitä tukee, että ei missään ole Starcraftin logoja...

Mika

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 17:11
Kirjoittaja Obelix
Moi


Mulla raidat on ainaki maalattuja.... Ja saa kuulemma hioa pellilleen,jos meinaa saada pois näkyvistä......

Ja kyllä se on maalattu kokonaan yli... Sisustan väristä vois päätellä sen olleen joskus valko-punainen, musta-punainen, tai harmaa-punainen..... siis raidat aina punaiset...


T: Leevi

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 25 Tammi 2008, 19:34
Kirjoittaja Jartsa
Ei taida vaneissa olla teippejä käytetty...Muutama vani on ollut ja aina on ollut maalatut kuviot kyljissä.

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 26 Tammi 2008, 13:47
Kirjoittaja karaVANNARI
Mulla oli rannut teippiä mukava oli kynsiä pois :lol: :lol: :lol:

edellisessä oli maalatut ja naapurilla tais olla teipatut myös :shock: :shock: :shock:

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 21:13
Kirjoittaja -Timi-
Dodiin... Nyt on ensimmäiset päivät ajeltu vanilla, ja yritetty tutustua toisiimme... Kerran tuo taisi jo suuttuakin, kun lukitsi mut ulkopuolelle, jääden käymään itsekseen... Noh, tunnin kun siinä isäpapan kanssa pyörittiin auton ulkopuolella niin keksin suht simppelin paikan josta pääsi sisälle... Jätettäköön se kertomatta näin julkisesti... Sen kerran jälkeen kyllä kävin heti teettämässä vara-avaimet, jotka sijaitsee nykyään kotiavainten kanssa samassa nipussa... :) Muuten täytyy kyllä sanoa että melko tyytyväinen olen hankintaan, mitä nyt laatikko vaihtaa vähän turhan "rajusti" ykköseltä kakkoselle, ovet ei aina mene kunnolla kiinni yms. pientä... :) Noh, kyllä tämä tästä...

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 01 Helmi 2008, 20:56
Kirjoittaja -Timi-
Kerrotaas taasen päivän tapahtumia... Aamulla töihin lähtiessä ihmettelin jo pikkasen kun hiukka vaimeesti hörähti tuo rötkötin käyntiin, ja pitkin päivää kun piti tarttailla totesin että ei lataa tuo värkki ei.... Noh, kotio pääsin töistä kun buusterilla virtaa lykkäsin... Eipä siinä, uusi laturi tilattiin, joku 109A laturi.. Maanantaina pitäisi tulla liikkeeseen, si pääsis koittaa oliko vika siinä vai ei... Tossa iltasella kävin "nyppäämässä" vanhan laturin irti, olihan tuo pientä taidetta vaativa suoritus... :)
Että tällasta täällä tänään... Mites muualla? :D Noh, ny si siideriä nassuun...

Re: Nettiautossa vani...

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 20:40
Kirjoittaja -Timi-
Nonih, taasen kulkee tuo meikäläisen mokkula... Perjantaina tosiaan irroitin vanhan laturin, ja tilasin puhelimitse uuden... Maanantaina piti olla aamusta noudettavissa tuo uusi, mutta niinhän siinä kävi että väärä tilattiin... Ei muuta kun uutta tilausta kehiin, ja tänä aamuna tuli sitten oikeanlainen, 94 amppeerinenkos tuo ny si oli. Eli ny on kädet naarmuilla mutta naama virneellä taas... :D